Před mnoha zaměstnanci České pojišťovny je pracovní víkend. V provozu bude linka Klientského servisu ČP, která bude po oba dny přijímat hlášení a poskytovat rady od 7 do 19 hodin. Přednostně budou odbavovány škody z kalamit, klienti, kteří je budou hlásit, mohou využít přímé telefonní brány.
V terénu budou jak místní mobilní technici, tak i kolegové z jiných krajů na prohlídkách již registrovaných škod. Po dobré zkušenosti z května na Moravě se k nim připojí dobrovolníci z jiných úseků a pracovníci obchodní služby. Ti budou obcházet i ostatní klienty, kteří sice mají podle databáze movitý majetek nebo objekty u ČP pojištěny, ale svoji škodu ještě z nejrůznějších důvodů nenahlásili. Dobrovolníci pomohou s registrací a poradí, jak vyplnit formuláře. Do nejvíce postižených okresů se znovu vydají také pracovnice mobilních přepážek – v týdnu rozvezly formuláře na seznamy poškozených věcí, o víkendu je od klientů vyplněné vyzvednou a předají likvidaci.
Nadace České pojišťovny také zorganizovala povodňovou charitativní sbírku, které se může zúčastnit každý zaměstnanec či obchodní zástupce České pojišťovny a firma sama pak vybranou částku zdvojnásobí, stejně jako tomu bylo při kalamitách i v minulých letech. Zapojili se do ní také pojišťovací poradci, kteří nakoupili dezinfekční a úklidové prostředky a osobně je distribuují povodněmi postiženým lidem.
Komentáře
Přidat komentář