GČP postavila mobilní informační místa ve vybraných postižených městech


			GČP postavila mobilní informační místa ve vybraných postižených městech
17.9.2024 Škody, Pojistný trh

Okamžitou reakcí na aktuální povodňovou situaci v Česku je výstavba mobilních informačních míst ve vybraných lokalitách, kde povodeň zatím napáchala ty největší škody. V nich budou specialisté Generali České pojišťovny poskytovat potřebný servis spojený s nahlašováním pojistných událostí. První desítky pojistných události již byly na těchto provizorních místech zaregistrovány. 

„Historické zkušenosti s podobně rozsáhlými živelnými událostmi, kde jsme vždy dokázali obstát, hovoří jasně – je třeba se dostat co nejblíže lidem, a tedy i našim klientům. Proto jsme v nejbližším možném termínu vystavěli mobilní kontaktní místa, v nichž budeme v následujících dnech poskytovat poradenství a současně klientkám a klientům reálně pomůžeme s registrací pojistných událostí. Při řešení škod jsme aktivní a v takto složitých podmínkách jdeme klientům co nejvíce vstříc,“ komentuje situace Roman Juráš, generální ředitel a předseda představenstva Generali České pojišťovny. Největší domácí pojišťovna tak reálně naplňuje svoji strategii být pro klienty spolehlivým celoživotním partnerem.


Mohlo by vás zajímat: Nejvíce globálních škod v první polovině roku 2024 způsobily bouře a záplavy


Aktuálně zejména Morava

Nejvíce pojistných událostí aktuálně hlásí klienti zejména z Moravskoslezského a Olomouckého kraje – aktuálně jejich počet k dnešnímu poledni přesáhl 3500 škod a číslo dále každou hodinou roste.

Proto první stánky stojí od dnešního dne v těchto lokalitách:

  • Mikulovice
    lokalita: před obecním úřadem
    provozní doba: denně 8-19 h
    služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
  • Jeseník
    lokalita: Masarykovo náměstí
    provozní doba: denně 8-19 h
    služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
  • Litovel
    lokalita: Kostelní 776/2
    provozní doba: denně 8-19 h
    služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
  • Hanušovice
    lokalita: u městského úřadu, Hlavní 92
    provozní doba: denně 8-19 h
    služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
  • Kravaře
    zprovoznění: od středy 18/9
    lokalita: u městského úřadu Tyršova 3334/5
    provozní doba: denně 9-17 h
    služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství

Stánky budou k dispozici veřejnosti k dispozici během celého dne, jejich provozní doba se bude upravovat podle aktuální situace. „Jsme v kontaktu se zástupci daných měst a obcí a snažíme se využít možných synergií na místě tak, aby vše i ve velmi obtížných podmínkách probíhalo hladce a lidé o naší přítomnosti věděli. Využít chceme jak místní rozhlas, tak také sociální sítě. Na některých místech stále není k dispozici internet pro datové přenosy, obtížná je i dostupnost elektřiny. Všechny tyto situace řešíme operativně a škody jsme schopni registrovat i v tzv. offline režimu,“ vysvětluje Jana Hajdú, ředitelka komunikace Generali České pojišťovny.

Nejširší pobočková síť v Česku

Generali Česká pojišťovna disponuje mezi pojišťovnami nejširší síti poboček a obchodních míst napříč Českou republikou. Klientky a klienti tak mají možnost se s nahlášením škod či radami obrátit na jejich pracovníky i v místech, které jsou povodněmi postiženy. „Obchodní místa a pobočky v obcích a městech, kde se povodně prohnaly, zprovozňujeme a jsme připraveni je otevřít i v nouzovém režimu tak, abychom umožnili klientkám a klientům využít jejich servisu a poradenství,“ vysvětluje Tomáš Marek, ředitel interní distribuční sítě Generali České pojišťovny.

  • Před návštěvou pobočky je v tuto chvíli vhodné kontaktovat její pracovníky.
  • Přehledná mapa s možností vyhledávání (s ukázkou kontaktu např. v Litovli) je ZDE.
  • Nejrychlejším a nejsnazším způsobem zůstává hlášení přes online formulář na specializovaném webu Generali České pojišťovny. Dostupný je non-stop.
  • Škody je možné hlásit rovněž telefonicky na Klientské lince 241 114 114 nebo pomocí mobilní aplikace Moje Generali.

GCP_Mikulovice aktualne_1

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články