GČP postavila mobilní informační místa ve vybraných postižených městech

GČP postavila mobilní informační místa ve vybraných postižených městech
GČP postavila mobilní informační místa ve vybraných postižených městech
17.9.2024 Škody, Pojistný trh

Okamžitou reakcí na aktuální povodňovou situaci v Česku je výstavba mobilních informačních míst ve vybraných lokalitách, kde povodeň zatím napáchala ty největší škody. V nich budou specialisté Generali České pojišťovny poskytovat potřebný servis spojený s nahlašováním pojistných událostí. První desítky pojistných události již byly na těchto provizorních místech zaregistrovány. 

„Historické zkušenosti s podobně rozsáhlými živelnými událostmi, kde jsme vždy dokázali obstát, hovoří jasně – je třeba se dostat co nejblíže lidem, a tedy i našim klientům. Proto jsme v nejbližším možném termínu vystavěli mobilní kontaktní místa, v nichž budeme v následujících dnech poskytovat poradenství a současně klientkám a klientům reálně pomůžeme s registrací pojistných událostí. Při řešení škod jsme aktivní a v takto složitých podmínkách jdeme klientům co nejvíce vstříc,“ komentuje situace Roman Juráš, generální ředitel a předseda představenstva Generali České pojišťovny. Největší domácí pojišťovna tak reálně naplňuje svoji strategii být pro klienty spolehlivým celoživotním partnerem.


Mohlo by vás zajímat: Nejvíce globálních škod v první polovině roku 2024 způsobily bouře a záplavy


Aktuálně zejména Morava

Nejvíce pojistných událostí aktuálně hlásí klienti zejména z Moravskoslezského a Olomouckého kraje – aktuálně jejich počet k dnešnímu poledni přesáhl 3500 škod a číslo dále každou hodinou roste.

Proto první stánky stojí od dnešního dne v těchto lokalitách:

  • Mikulovice
    lokalita: před obecním úřadem
    provozní doba: denně 8-19 h
    služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
  • Jeseník
    lokalita: Masarykovo náměstí
    provozní doba: denně 8-19 h
    služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
  • Litovel
    lokalita: Kostelní 776/2
    provozní doba: denně 8-19 h
    služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
  • Hanušovice
    lokalita: u městského úřadu, Hlavní 92
    provozní doba: denně 8-19 h
    služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
  • Kravaře
    zprovoznění: od středy 18/9
    lokalita: u městského úřadu Tyršova 3334/5
    provozní doba: denně 9-17 h
    služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství

Stánky budou k dispozici veřejnosti k dispozici během celého dne, jejich provozní doba se bude upravovat podle aktuální situace. „Jsme v kontaktu se zástupci daných měst a obcí a snažíme se využít možných synergií na místě tak, aby vše i ve velmi obtížných podmínkách probíhalo hladce a lidé o naší přítomnosti věděli. Využít chceme jak místní rozhlas, tak také sociální sítě. Na některých místech stále není k dispozici internet pro datové přenosy, obtížná je i dostupnost elektřiny. Všechny tyto situace řešíme operativně a škody jsme schopni registrovat i v tzv. offline režimu,“ vysvětluje Jana Hajdú, ředitelka komunikace Generali České pojišťovny.

Nejširší pobočková síť v Česku

Generali Česká pojišťovna disponuje mezi pojišťovnami nejširší síti poboček a obchodních míst napříč Českou republikou. Klientky a klienti tak mají možnost se s nahlášením škod či radami obrátit na jejich pracovníky i v místech, které jsou povodněmi postiženy. „Obchodní místa a pobočky v obcích a městech, kde se povodně prohnaly, zprovozňujeme a jsme připraveni je otevřít i v nouzovém režimu tak, abychom umožnili klientkám a klientům využít jejich servisu a poradenství,“ vysvětluje Tomáš Marek, ředitel interní distribuční sítě Generali České pojišťovny.

  • Před návštěvou pobočky je v tuto chvíli vhodné kontaktovat její pracovníky.
  • Přehledná mapa s možností vyhledávání (s ukázkou kontaktu např. v Litovli) je ZDE.
  • Nejrychlejším a nejsnazším způsobem zůstává hlášení přes online formulář na specializovaném webu Generali České pojišťovny. Dostupný je non-stop.
  • Škody je možné hlásit rovněž telefonicky na Klientské lince 241 114 114 nebo pomocí mobilní aplikace Moje Generali.

GCP_Mikulovice aktualne_1

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články