„Historické zkušenosti s podobně rozsáhlými živelnými událostmi, kde jsme vždy dokázali obstát, hovoří jasně – je třeba se dostat co nejblíže lidem, a tedy i našim klientům. Proto jsme v nejbližším možném termínu vystavěli mobilní kontaktní místa, v nichž budeme v následujících dnech poskytovat poradenství a současně klientkám a klientům reálně pomůžeme s registrací pojistných událostí. Při řešení škod jsme aktivní a v takto složitých podmínkách jdeme klientům co nejvíce vstříc,“ komentuje situace Roman Juráš, generální ředitel a předseda představenstva Generali České pojišťovny. Největší domácí pojišťovna tak reálně naplňuje svoji strategii být pro klienty spolehlivým celoživotním partnerem.
Mohlo by vás zajímat: Nejvíce globálních škod v první polovině roku 2024 způsobily bouře a záplavy
Aktuálně zejména Morava
Nejvíce pojistných událostí aktuálně hlásí klienti zejména z Moravskoslezského a Olomouckého kraje – aktuálně jejich počet k dnešnímu poledni přesáhl 3500 škod a číslo dále každou hodinou roste.
Proto první stánky stojí od dnešního dne v těchto lokalitách:
- Mikulovice
lokalita: před obecním úřadem
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Jeseník
lokalita: Masarykovo náměstí
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Litovel
lokalita: Kostelní 776/2
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Hanušovice
lokalita: u městského úřadu, Hlavní 92
provozní doba: denně 8-19 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství - Kravaře
zprovoznění: od středy 18/9
lokalita: u městského úřadu Tyršova 3334/5
provozní doba: denně 9-17 h
služby: hlášení a registrace pojistných událostí, poradenství
Stánky budou k dispozici veřejnosti k dispozici během celého dne, jejich provozní doba se bude upravovat podle aktuální situace. „Jsme v kontaktu se zástupci daných měst a obcí a snažíme se využít možných synergií na místě tak, aby vše i ve velmi obtížných podmínkách probíhalo hladce a lidé o naší přítomnosti věděli. Využít chceme jak místní rozhlas, tak také sociální sítě. Na některých místech stále není k dispozici internet pro datové přenosy, obtížná je i dostupnost elektřiny. Všechny tyto situace řešíme operativně a škody jsme schopni registrovat i v tzv. offline režimu,“ vysvětluje Jana Hajdú, ředitelka komunikace Generali České pojišťovny.
Nejširší pobočková síť v Česku
Generali Česká pojišťovna disponuje mezi pojišťovnami nejširší síti poboček a obchodních míst napříč Českou republikou. Klientky a klienti tak mají možnost se s nahlášením škod či radami obrátit na jejich pracovníky i v místech, které jsou povodněmi postiženy. „Obchodní místa a pobočky v obcích a městech, kde se povodně prohnaly, zprovozňujeme a jsme připraveni je otevřít i v nouzovém režimu tak, abychom umožnili klientkám a klientům využít jejich servisu a poradenství,“ vysvětluje Tomáš Marek, ředitel interní distribuční sítě Generali České pojišťovny.
- Před návštěvou pobočky je v tuto chvíli vhodné kontaktovat její pracovníky.
- Přehledná mapa s možností vyhledávání (s ukázkou kontaktu např. v Litovli) je ZDE.
- Nejrychlejším a nejsnazším způsobem zůstává hlášení přes online formulář na specializovaném webu Generali České pojišťovny. Dostupný je non-stop.
- Škody je možné hlásit rovněž telefonicky na Klientské lince 241 114 114 nebo pomocí mobilní aplikace Moje Generali.
Komentáře
Přidat komentář