Kooperativa zaslala svým klientům v postižených oblastech informační SMS

Klienti pojišťovny Kooperativa, kteří mají své bydliště v postižených oblastech, dnes obdrželi informační SMS s instrukcemi, jak postupovat v případě, že byli postiženi povodněmi. Celkem Kooperativa oslovila 9 275 klientů.
"SMS odešly dnes ráno, během dopoledne jsme již obdrželi první reakce klientů. Většinou nás informovali, že se jim povodňové škody vyhnuly. Ale očekáváme, že někteří z téměř deseti tisíc oslovených klientů, se nám se svými škodami ještě přihlásí", říká Tomáš Szewieczek, ředitel Centra zákaznické podpory.
V současné době Kooperativa eviduje přes 1000 škod v celkové výši cca 170 milionů Kč. Zároveň již uzavřela první desítky pojistných událostí. Pojistné plnění tak první klienti obdrží ještě do konce tohoto týdne.
Kromě výplaty pojistného plnění po ukončení pojistné události nabízí Kooperativa klientům i možnost požádat o výplatu zálohy na pojistné plnění. Stačí vyplnit příslušný formulář s likvidátorem, který škodu dokumentuje. Zálohu Kooperativa klientovi obratem poukáže na účet.
I nadále mohou klienti škody hlásit na infolince Kooperativy 841 105 105, on-line na www.koop.cz či na libovolném obchodním místě firmy.
Komentáře
Přidat komentář