Už za prvních sedm měsíců loňského roku Slavii klienti oznámili dvojnásobné množství kalamitních škod oproti roku 2023. „Maximum procesů jsme zjednodušili a výrazně zrychlili, aby za zničené domy, domácnosti, ale i auta získali finanční náhradu v co nejkratším možném čase,“ vysvětluje vedoucí likvidace pojistných událostí Slavia pojišťovny Radek Hanák.
„Následky atmosférických škod jsme v mnoha případech mohli vyplácet takřka okamžitě, jinde však kvůli rozsahu zaplavených oblastí, bylo třeba počkat, až opadne voda, abychom viděli poškození, které způsobila,“ dodává Hanák.
Mohlo by vás zajímat: Allianz chce být technologický gigant. Sází na AI a miliardové úspory
Likvidátoři pojišťovny potvrzují, že ve statistikách se jim živly v průběhu let střídají. Až do loňských zářijových povodní Slavia klientům nejčastěji platila za škody, které jim způsobil silný vítr, kroupy a přívalový déšť. V jiných letech to byla vichřice, v dalších zase třeba krupobití, které zasáhlo hustě osídlenou aglomeraci. Záplavy si ve větším územním rozsahu před rokem 2024 vybíraly přestávku a omezovaly se pouze na lokální úroveň.
Komentáře
Přidat komentář