Smyk, havárie, nepojízdné auto. Jak vám mohou pomoci asistenční služby?

Smyk, havárie, nepojízdné auto. Jak vám mohou pomoci asistenční služby?
Smyk, havárie, nepojízdné auto. Jak vám mohou pomoci asistenční služby?
3.11.2014 Pojistný trh

Jak ukazují zkušenosti našich klientů s asistenční službou, kterou Triglav pojišťovna poskytuje, nemusí být tyto nenadálé situace pro vás žádným problémem. Asistenční služby se vztahují nejen k pojištění vozidel pro případ dopravní nehody, ale také pro případ poruchy na vozidle.

Stalo se standardem, že již většina motoristů ví, že v případě nepojízdného vozidla z důvodu havárie a to bez ohledu na to, kdo je viníkem, se má obrátit na asistenční službu „své“ pojišťovny. To, že řidič neprodleně kontaktuje svoji asistenční službu, mu pomůže zajistit odtah vozidla z místa nehody a současně si může ušetřit mnoho nemilých zkušenosti, které by mohl získat při využití tzv. nesmluvních autoodtahů.

Asistenční služba ZÁKLAD je služba poskytovaná v souvislosti s povinným ručením nebo havarijním pojištěním v případě pojistné události.
Asistenční pomoc poskytujeme taktéž v případě nedostatečného množství provozních náplní, vybití akumulátoru, úniku vzduchu z pneumatik, zlomení nebo ztráty klíčů.

Připojištění nadstandardní asistenční služby PLUS. Asistenční pomoc kromě pojistné události, také v případě poruchy vozidla. Možnost připojistit si v rámci produktu Basic nebo havarijního pojištění. V rámci povinného ručení Exclusive je tato asistence zahrnuta v ceně. Asistenční pomoc není omezena stářím vozidla, limit asistenční pomoci v zahraničí až do výše 30.000 Kč a to vše za 260 Kč/rok.

Více na www.triglav.cz, sjednání pojištění s výhodnou asistenční službou na www.triglav24.cz  nebo telefonu 542 425 003.

Triglav pojišťovna

Zdroj: Triglav pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články