Takový je výsledek studie s názvem „Barometr trendů v pojišťovnictví“. Studie byla vypracována ve spolupráci s IMWF – (Institut für Management und Wirtschaftsforchung).
Základem potenciálního růstu prodeje je v této době investice do produktové nabídky prostřednictvím internetu. Shodlo se na tom okolo 40 procent manažerů s rozhodovacími pravomocemi v pojišťovacím odvětví. Žádný jiný nástroj nedokáže zvýšit prodej tak jako právě internet.
Víc než polovina manažerů, pracujících v pojišťovnách, vidí šanci v budování on-line nabídek. Dosud sloužil internet pojišťovnám většinou jako doplňkový prodejní kanál. Nyní však nabývá na významu.
Zhruba každá druhá německá pojišťovna plánuje prodávat své produkty prostřednictvím internetu. Některé pojišťovny připravují snadnou likvidaci škod pomocí jednoduchého internetového hlášení. Pro 73 % Němců je rychlé vyřízení škod bez zbytečné byrokracie nejdůležitější kritérium při výběru pojišťovny.
Zdroj: Kurs
Komentáře
Přidat komentář