Prvních devět měsíců letošního roku uzavřela DIRECT pojišťovna i přes investice v pozitivních číslech. Zisk dosáhl hodnoty 22 milionů korun. V loňském roce za stejné období přitom pojišťovna (tehdy ještě pod jménem Triglav a s původním majitelem) vykázala ztrátu 7 milionů korun.
„Aktuální trend jasně ukazuje, že naše opatření, která jsme v pojišťovně uskutečnili a která intenzivně rozvíjíme, přinášejí efekt. Každý den se přesvědčujeme, že koncept pojišťovny orientované na jednoduchost, srozumitelnost a přátelskost oslovuje nejen naše obchodní partnery, ale také klienty z řad lidí i firem,“ komentuje výsledky Pavel Řehák, předseda představenstva DIRECT pojišťovny. Součástí příznivého vývoje je i navázání strategické spolupráce s NN pojišťovnou v oblasti prodeje retailové neživotního pojištění od ledna 2016.
Na pozitivním vývoji hospodaření se kromě růstu obchodu podílejí také opatření v podobě důsledného čištění pojistného kmene, řízení provozních nákladů a zaměření na prevenci pojistných podvodů.
Pro DIRECT se za čtyři měsíce rozhodlo přes deset tisíc nových klientů jak z oblasti retailu, tak také malých a středních podnikatelů. „Po představení nového povinného ručení a havarijního pojištění v říjnu vidíme, že zájem motoristů je skutečně velký. Umožní nám to jednak dosáhnout našich cílů, ale především pokračovat v dalších investicích do konceptu pojišťovny pro lidi,“ vysvětluje Pavel Řehák.
Direct v roce 2015
- červen: DIRECT se vrací na český trh jako multikanálová neživotní pojišťovna
- červen: nové cestovní pojištění s neomezenými limity pro léčebné výlohy
- červenec: navýšení kapitálu o 18,5 milionů Kč
- červenec/srpen: provozní stabilizace a zlepšení kondice portfolia
- říjen: nové povinné ručení a havarijní pojištění s maximální flexibilitou a nejvyššími limity plnění pro motoristy
Komentáře
Přidat komentář