Inteligentní asistence SafeLine od UNIQA pojišťovny zdarma

Inteligentní asistence SafeLine od UNIQA pojišťovny zdarma
Inteligentní asistence SafeLine od UNIQA pojišťovny zdarma
9.1.2013 Spektrum

Zákazníci, kteří si během prvních tří měsíců roku 2013 pořídí nové osobní vozidlo Hyundai a pojistí si ho u UNIQA pojišťovny, mají automaticky nárok na vybavení auta telematickou jednotkou UNIQA SafeLine RENT+. Ta jim po aktivaci zajistí nepřetržitou inteligentní asistenci k operativnímu řešení různých nouzových situací, jaká nemá na trhu pojištění obdoby. Díky napojení na asistenční centrálu dokáže nejen zachránit život motoristy v případě nehody, ale i vrátit ukradený vůz majiteli nebo pomoci při defektu na silnici. UNIQA SafeLine RENT+ je pro většinu modelů Hyundai poskytována zdarma.


UNIQA pojišťovna spolupracuje s importérem vozů Hyundai dlouhodobě. Minulý rok přinesla speciální, tzv. Hyundai pojištění, zahrnující optimální kombinaci pojistné ochrany:

  • povinné ručení s navýšenými limity krytí 60 milionů korun pro škody na zdraví a 50 milionů korun pro škody na majetku;

  • kompletní havarijní pojištění;

  • úrazové pojištění cestujících dětí do 15 let s plněním pro případ smrti, trvalých následků, ale také s denním odškodněním za každý den hospitalizace, vyžádá-li si dopravní nehoda jejich léčení v nemocnici;

  • komfortnější asistenční služby oproti základnímu rozsahu;

  • přímá likvidace škod pro nehodu, kterou zaviní jiný řidič: klient se obrátí s žádostí o vyřízení na svoji pojišťovnu, která škodu zlikviduje, zaplatí a vyrovnání s viníkem si zajistí sama. Pro takový případ poskytuje UNIQA svému zákazníkovi rovněž náhradní vozidlo až na 30 dnů.


Od začátku ledna do konce března 2013 přidává UNIQA k Hyundai pojištění také asistenci pro nouzové situace UNIQA SafeLine RENT+ zdarma pro většinu modelů. Pouze u Hyundai i10 a i20 činí doplatek 1.999 korun ročně.


Asistence UNIQA SafeLine RENT+ zahrnuje tato plnění pro území celé Evropy:

  • Pomoc při nehodě: díky nárazovému čidlu (G senzoru) na vozidle se asistenční centrála ihned dozví o kolizi vozu. Obratem volá řidiče na mobil, aby s ním specifikovala případnou pomoc. Nezdaří-li se kontakt, například jedná-li se o vážnou havárii, posílá na přesně lokalizované místo záchranáře okamžitě.

  • Lokalizaci vozidla v případě odcizení: nenajde-li motorista zaparkovaný vůz na svém místě, kontaktuje asistenční centrálu s hlášením o odcizení. Díky palubní jednotce auto operátoři obratem lokalizují a za pomoci policie vrátí majiteli.

  • Nouzové tlačítko pro přivolání pomoci: přestane-li auto po cestě poslouchat, je možné ho stisknout a přivolat asistenční službu, která defekt buď odstraní na místě, nebo se postará o odtah a náhradní řešení pro posádku. Tlačítko lze využít i pro případ náhlé nevolnosti řidiče nebo jiné situace, která vyžaduje okamžité řešení.

  • Elektronická kniha jízd.

  • Analýza nehody pro případ nezaviněných škod v zájmu ochrany bonusu klienta.

Pro získání asistence UNIQA SafeLine RENT+ si klient Hyundai nechá zdarma namontovat a aktivovat telematickou jednotku do vozu u dealera, kde vůz kupuje.

UNIQA

Zdroj: UNIQA pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.