Rok 2024 byl pro Direct dalším zlomovým obdobím, ve kterém jsme nejen v oblasti růstu dosáhli významných milníků, ale také jsme si potvrdili, že naše vize a přístup ke klientům mají smysl. Rok 2025 bude ve znamení další expanze, rozvoje skupiny, digitalizace a hledání příležitostí, jak v našich klíčových oblastech poskytnout klientům kvalitní a smysluplné služby, které jim ulehčí život.
Naší hlavní výzvou zůstává propojení jednotlivých segmentů – pojišťovnictví, automobilového průmyslu a správy firemních nákladů – do jednotného unikátního zážitku pro klienta. Nechceme být konglomerátem nesouvisejících firem, ale technologickou skupinou, která přináší inovace a zároveň využívá synergie napříč odvětvími. Klíčem k tomu je pro nás efektivní práce s daty, automatizace a postupné zapojování umělé inteligence do našich procesů.
Mohlo by vás zajímat: Direct může podnikat v Polsku. Kdo povede novou pobočku?
V oblasti Direct auto máme ambiciózní plán pokrýt během dvou let všechna krajská města sítí autosalonů, které kombinují prodej nových, zánovních a ojetých aut. Tento koncept jsme úspěšně vyzkoušeli v Olomouci a věříme, že přinese klientům péči, která na trhu chybí. Realizujeme také mezinárodní expanzi, přičemž první na řadě je Polsko, kde chceme navázat na zkušenosti z Česka.
V oblasti pojišťovnictví se soustředíme na zlepšení personalizace a nabídky šité na míru každému klientovi. Podobně jako v oblasti pojištění mazlíčků a pojištění aut budeme přinášet i v dalších oblastech produktové novinky, ideálně integrované s poskytováním návazných služeb. V Polsku budeme postupně posilovat svoji přítomnost, rozšiřovat portfolio produktů a služeb tak, abychom v závěru poskytovali kompletní paletu neživotního pojištění. To vyžaduje nejen technické inovace, ale i týmovou kapacitu. Již nyní pracujeme na budování a posilování týmu a vzdělávání našich lidí, abychom byli připraveni na další růst a vstup na nové trhy.
V roce 2025 jsme si také vytyčili strategické projekty pro celou skupinu. Jedním z nich je optimalizace a rozvoj našich týmů – kombinujeme nábor nových talentů s rozvojem stávajících členů týmu, protože věříme, že úspěch firmy je postaven na lidech, kteří ji tvoří.
Mohlo by vás zajímat: Tomáš Síkora: Investice do technologií budou formovat budoucnost pojistného trhu
S jistotou mohu říct, že jsme teprve na začátku. Letošním cílem není jen dosáhnout vyššího obratu, ale především připravit základy pro další skok. Věřím, že pokud budeme pokračovat v inovacích, investicích do lidí a hledání nových cest, podaří se nám překonat i ta nejambicióznější očekávání.
Těším se na výzvy, které nás čekají, a na příležitosti, jak pokračovat v misi měnit život v Česku k lehčímu. V Directu nejsme jen firmou, ale společenstvím lidí, kteří věří, že věci lze dělat jinak a lépe. A rok 2025 je příležitostí to znovu dokázat.
Komentáře
Přidat komentář