Podcast: Ve světě algoritmů jsou rozum a empatie nenahraditelné konstanty


			Podcast: Ve světě algoritmů jsou rozum a empatie nenahraditelné konstanty
25.8.2025 Podcasty, Pojistný trh

Třicet let na trhu je pro každou pojišťovnu významný milník – zvlášť když je co slavit. Česká podnikatelská pojišťovna prožívá období růstu, inovací i silných partnerství. Obchodní ředitel Jan Křehlík v podcastu portálu oPojištění.cz otevřeně mluví o tom, co stojí za úspěchem ČPP, jak se vyrovnává s rychlou digitalizací a proč osobní přístup a role makléřů zůstávají i v době umělé inteligence nezastupitelné. Vysvětlil také, proč uprostřed technologické revoluce zůstává osobní přístup nepostradatelný, co podle něj stojí za opakovaným úspěchem ČPP v anketě Pojišťovna roku a které zkušenosti považuje za ty nejcennější pro jeho současnou pozici obchodního ředitele?


Mohlo by vás zajímat: ČAP: Náklady na pojistná plnění v prvním pololetí meziročně vzrostly o 7,5 %


„Pojišťovnictví se od jiných finančních oborů – například bankovnictví – v mnoha ohledech liší. Zatímco v bance klient často řeší každodenní operace, v pojišťovnictví jde většinou o méně častý, ale o to zásadnější kontakt. A právě proto věříme, že samotná digitalizace – byť je pro nás důležitá – nikdy nemůže plně nahradit lidský přístup. Máme jasno v tom, že čistě online model není cestou, kterou bychom se chtěli vydat. Nejde nám jen o efektivitu a technickou dokonalost, ale o to, aby si klient v krizové situaci – jakou bezesporu je řešení pojistné události – mohl být jistý, že na druhém konci je někdo, kdo mu pomůže, vysvětlí postup, a především projeví pochopení,“ řekla například v podcastu oPojištění.cz obchodní ředitel ČPP Jan Křehlík.

Jan Křehlík 2024 1

V aplikaci Castbox lze podcast s Janem Křehlíkem najít ZDE.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články