„Dosažení hranice jednoho milionu klientů v autopojištění je pro nás mimořádným úspěchem a potvrzením kvality našich služeb,“ říká člen představenstva a CSO Petr Hrbáček a dodává: „Vážíme si důvěry našich klientů a budeme i nadále pracovat na inovativních řešeních, která odpovídají jejich měnícím se potřebám.“
Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2024 na Slovensku dle oPoisteni.sk
Allianz byla první pojišťovnou, která na českém trhu představila koncept "Jezdím málo, platím málo" a také speciální pojištění pro elektroauta. Tyto inovace pojišťovně umožňují lépe reagovat na potřeby moderních řidičů. Více než tři čtvrtiny klientů aktivně využívají pojištění podle nájezdu, což potvrzuje rostoucí zájem o flexibilní a přizpůsobivé pojišťovací produkty.
Navíc, díky programu Allianz PLUS, mohou klienti získat až 21% slevu na pojištění při sjednání více pojistných produktů. Tento program odměňuje loajalitu a umožňuje klientům efektivněji spravovat své pojistné potřeby, což přináší další úspory a výhody pro moderní řidiče, kteří hledají komplexní a výhodná řešení.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Volby 2025 a co na to finsektor?
„Jsem dlouholetým klientem Allianz, již přibližně 25 let. Pojišťovna vždy jednala korektně a nemusel jsem řešit žádné problémy. Můj první kontakt s Allianz byl velmi zajímavý – při stavbě domu, když jsem pracoval na lešení, mě navštívila paní z pojišťovny s nabídkou pojištění nemovitosti. Tak začala moje cesta s Allianz. V současné době mám u Allianz kromě pojištění nemovitosti také autopojištění, penzijní připojištění a životní pojištění,“ uvedl Miroslav Složil, miliontý klient v retailovém autopojištění.
Komentáře
Přidat komentář