Call centrum VIG ČR, tedy Kooperativy a ČPP, pomáhá při trasování


			Call centrum VIG ČR, tedy Kooperativy a ČPP, pomáhá při trasování

Pojišťovny Kooperativa a ČPP by chtěly informovat všechny své klienty, že od 15. 10. 2020 dočasně upravují provozní dobu svých infolinek. K dispozici budou infolinky Kooperativy i ČPP pro klienty pouze ve všední dny v čase od 8:00 do 17:00 hod. Tato změna je platná do konce současných vládních opatření, tj. do neděle 1. listopadu.

O této úpravě rozhodlo vedení obou společností především z důvodu pomoci s trasováním, kterým naši zaměstnanci výrazně pomohou všem hygienickým stanicím v ČR, které jsou v současné době z důvodu výrazného nárůstu pozitivně testovaných přetížené a nestíhají trasovat ty, kteří s nimi byli v úzkém kontaktu. Pojišťovny Kooperativa a ČPP se tak připojují k dalším komerčním subjektům, které se rozhodly, že část svých kapacit věnují ochraně veřejného zdraví.


Mohlo by vás zajímat: Insurance Europe k dopadům COVID-19


Na změnu provozní doby budeme klienty upozorňovat také na hlavní stránce firemních webů www.koop.cz a www.cpp.cz. Stejnou informaci jsme nahráli také do informačních hlášek všech provoleb v hlasových stromech - IVR.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články