Centrum zákaznické podpory Kooperativy: Za 15 let 17 milionů hovorů


			Centrum zákaznické podpory Kooperativy: Za 15 let 17 milionů hovorů
9.9.2020 Tiskové zprávy

Kooperativa oslavila 15 let vzniku útvaru, který je z pohledu zákazníků klíčovou součástí každé pojišťovny – Centrum zákaznické podpory. „Od doby centralizace klientské podpory jsme mimo jiné vyřídili pro Kooperativa a ČPP téměř 17 milionů klientských a získatelských hovorů a zpracovali jsme 3 792 954 e-mailů. Celkem se tak jednalo o 20 756 936 všech hlasových a elektronických komunikací,“ popisuje ředitel Centra zákaznické podpory Tomáš Szewieczek.

Tomáš Szewieczek dále upřesňuje: „Zaregistrovali jsme celkem 3 776 090 pojistných událostí, provedli jsme 2 461 149 netechnických změn a vytvořili jsme 240 644 obchodních případů, z nichž vzniklo celkem 98 252 pojistných smluv.“


Mohlo by vás zajímat: Pozor změna: U zkoušek z pojištění čekejte nové otázky. Dávají smysl?


Odbor centrální spisovny a podatelny rtaké přijal, zaevidoval a vytřídil 6 176 460 ks listovních zásilek. „Procesem digitalizace jsme zpracovali 36 665 079 klientských požadavků na změny a storna, dokumentů k PU a rovněž tak PS nové produkce. Přijali jsme 811 978 datových zpráv. Zaevidovali jsme 156 927 hlášení PU, jež nám byly doručeny fyzicky či elektronicky," dodává ředitel Centra zákaznické podpory.

V letošním roce v Centro zákaznické podpory společnosti Kooperativa probíhá celá řada aktivit a projektů, které mají dopad jak do oblasti optimalizace či zvýšení efektivity, tak současně řada z nich má nebo bude mít dopad na zvýšení kvality poskytovaných služeb pro naše klienty.


Mohlo by vás zajímat: Česko je evropskou jedničkou v pojištění dle kilometrů!


„V oblasti hlasových a elektronických komunikací bychom v rámci projektu Digitální cesty v kontaktním centru nasadíme nejen chat komunikace, ale také chatboty. Součástí tohoto projektu je rovněž snaha o využití plně automatizovaných hlasových komunikací prostřednictvím tzv. voicebotů. Naším cílem je i nadále se posouvat a přizpůsobovat se potřebám našich klientů a být jim k dispozici nepřetržitě 24 hodin 365 dní v roce,“ uzavírá Tomáš Szewieczek.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články