Tomáš Szewieczek dále upřesňuje: „Zaregistrovali jsme celkem 3 776 090 pojistných událostí, provedli jsme 2 461 149 netechnických změn a vytvořili jsme 240 644 obchodních případů, z nichž vzniklo celkem 98 252 pojistných smluv.“
Mohlo by vás zajímat: Pozor změna: U zkoušek z pojištění čekejte nové otázky. Dávají smysl?
Odbor centrální spisovny a podatelny rtaké přijal, zaevidoval a vytřídil 6 176 460 ks listovních zásilek. „Procesem digitalizace jsme zpracovali 36 665 079 klientských požadavků na změny a storna, dokumentů k PU a rovněž tak PS nové produkce. Přijali jsme 811 978 datových zpráv. Zaevidovali jsme 156 927 hlášení PU, jež nám byly doručeny fyzicky či elektronicky," dodává ředitel Centra zákaznické podpory.
V letošním roce v Centro zákaznické podpory společnosti Kooperativa probíhá celá řada aktivit a projektů, které mají dopad jak do oblasti optimalizace či zvýšení efektivity, tak současně řada z nich má nebo bude mít dopad na zvýšení kvality poskytovaných služeb pro naše klienty.
Mohlo by vás zajímat: Česko je evropskou jedničkou v pojištění dle kilometrů!
„V oblasti hlasových a elektronických komunikací bychom v rámci projektu Digitální cesty v kontaktním centru nasadíme nejen chat komunikace, ale také chatboty. Součástí tohoto projektu je rovněž snaha o využití plně automatizovaných hlasových komunikací prostřednictvím tzv. voicebotů. Naším cílem je i nadále se posouvat a přizpůsobovat se potřebám našich klientů a být jim k dispozici nepřetržitě 24 hodin 365 dní v roce,“ uzavírá Tomáš Szewieczek.
Komentáře
Přidat komentář