„Již potřetí za sebou jsme třetí klientsky nejpřívětivější životní pojišťovnou na trhu a z toho mám velkou radost. Odráží to totiž jednak náš důraz na proklientský přístup, a především také schopnost tvořit smysluplný produkt, o který mají lidé zájem. S produktem NEON navíc nyní slavíme další milník, a to čtvrt milionu uzavřených smluv,“ uvedl Pavel Wiesner, předseda představenstva ČPP.
Pavel Wiesner, předseda představenstva ČPP.
Cena Hospodářských novin Visa Nejlepší pojišťovna, která letos oslavila šestnáctý ročník, má za cíl podpořit rozvoj pojišťovacího sektoru, poskytnout veřejnosti ucelený obraz o finančním trhu a pomoci se snadněji zorientovat v produktech a službách, které finanční instituce nabízejí. O výsledku rozhodují stovky objektivních dat a ukazatelů. Analytici hodnotili nejen šíři produktové nabídky a služeb, dostupnost, komunikaci, celkový přístup ke klientovi, ale i vybrané hospodářské ukazatele. Potřebná data jsou shromažďována z webových stránek, sazebníků a výročních zpráv. Nedílnou součástí podkladů pro analýzy jsou také četná mystery testování (shopping, calling, mailing) u všech hodnocených institucí. Při hodnocení se zohledňují také vybrané hospodářské ukazatele, které dokládají ekonomické zdraví jednotlivých pojišťoven.
„Ocenění si velmi vážíme. Děkuji kolegyním a kolegům z týmu, kteří v ČPP produkty připravují, také všem ze správy, likvidace i obchodu. Toto ocenění patří nám všem, kteří se u nás životnímu pojištění věnujeme. Každý z nich má na úspěchu svůj podíl – od vývoje až po péči o klienty,“ řekla Jitka Urbaníková Volná, zástupkyně ředitele za oblast vývoje a metodiky životního pojištění, která cenu pro ČPP na slavnostním vyhlašování převzala.
Mohlo by vás zajímat: Konference: Pojišťovnictví mezi regulací, inovacemi a riziky budoucnosti
ČPP dlouhodobě potvrzuje svými výsledky vysokou výkonnost a silné postavení v rámci pojistného trhu. V roce 2024 ČPP dokázala růst o 9,9 %, trh tak ČPP předčila o 2,2 p.b. Celkový 8,6 % tržní podíl řadí ČPP mezi top 5 pojišťoven v ČR. ČPP aktuálně spravuje 2,4 mil. smluv a její služby využívá více než 1,3 mil. klientů. Dlouhodobě je také trojkou na trhu v povinném ručení.

Komentáře
Přidat komentář