ČPP je třetí klientsky nejpřívětivější životní pojišťovnou roku 2024

ČPP je třetí klientsky nejpřívětivější životní pojišťovnou roku 2024
ČPP je třetí klientsky nejpřívětivější životní pojišťovnou roku 2024

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) získala bronzovou pozici v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna v prestižní soutěži Visa Nejlepší pojišťovna roku 2024, kterou vyhlašují Hospodářské noviny.

Být mezi top oceněnými v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna považuji za velký úspěch. ČPP je v povědomí veřejnosti zapsaná především díky své nabídce produktů neživotního pojištění, od autopojištění až po pojištění majetku, a proto jsem velmi rád, že se nám letos podařilo prosadit i v oblasti životního pojištění. Konkurence je obrovská, o to víc si ocenění cením. Když jde vstřícná a srozumitelná komunikace pojišťovny ruku v ruce s rychlými likvidacemi, vytváří to pozitivní synergii, o kterou dlouhodobě usilujeme,“ uvedl Pavel Wiesner, předseda představenstva ČPP.


Mohlo by vás zajímat: Vývoj POV v roce 2024: Pokračující růst objemu škod i nová rizika


Cena Hospodářských novin Visa Nejlepší pojišťovna, která letos oslavila šestnáctý ročník, má za cíl podpořit rozvoj pojišťovacího sektoru, poskytnout veřejnosti ucelený obraz o finančním trhu a pomoci se snadněji zorientovat v produktech a službách, které finanční instituce nabízejí. O výsledku rozhodují stovky objektivních dat a ukazatelů. Analytici hodnotili nejen šíři produktové nabídky a služeb, dostupnost, komunikaci, celkový přístup ke klientovi, ale i vybrané hospodářské ukazatele. Potřebná data jsou shromažďována z webových stránek, sazebníků a výročních zpráv. Nedílnou součástí podkladů pro analýzy jsou také četná mystery testování (shopping, calling, mailing) u všech hodnocených institucí. Při hodnocení se zohledňují také vybrané hospodářské ukazatele, které dokládají ekonomické zdraví jednotlivých pojišťoven.

„Získání bronzového ocenění v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna je pro nás velkou poctou a uznáním práce všech, kteří se životním pojištěním v ČPP zabývají. Tento úspěch by nebyl možný bez profesionálního přístupu našich týmů – od tvorby produktů a pojistných podmínek, přes jejich správu až po řešení pojistných událostí. Každý článek v tomto řetězci má zásadní vliv na celkovou spokojenost našich klientů, a proto je pro nás udržení jejich důvěry prioritou. Velmi si vážíme jejich přízně a budeme nadále pracovat na tom, abychom jejich důvěru posilovali i v budoucnu,“ řekl Jiří Urbaník, ředitel Úseku správy a likvidace životního pojištění, který cenu za ČPP na slavnostním vyhlašování převzal.


Mohlo by vás zajímat: Pavel Wiesner: Pomáhat klientům je naším posláním i společenskou odpovědností


ČPP dlouhodobě potvrzuje svými výsledky vysokou výkonnost a silné postavení v rámci pojistného trhu. V roce 2023 dosáhl celkový předpis pojistného ČPP podle národních účetních standardů (CAS) rekordních 14,6 mld. Kč. Jde o historicky nejvyšší hodnotu objemu předepsaného pojistného za dobu působení ČPP na pojistném trhu. V roce ČPP dokázala růst o 9,4 %, zatímco průměrný růst trhu se pohyboval okolo 7 %. Celkový 8,3 % tržní podíl řadí ČPP mezi top 5 pojišťoven v ČR. ČPP aktuálně spravuje 2,4 mil. smluv a její služby využívá více než 1,3 mil. klientů. Dlouhodobě je také trojkou na trhu v povinném ručení.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články