„Být mezi top oceněnými v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna považuji za velký úspěch. ČPP je v povědomí veřejnosti zapsaná především díky své nabídce produktů neživotního pojištění, od autopojištění až po pojištění majetku, a proto jsem velmi rád, že se nám letos podařilo prosadit i v oblasti životního pojištění. Konkurence je obrovská, o to víc si ocenění cením. Když jde vstřícná a srozumitelná komunikace pojišťovny ruku v ruce s rychlými likvidacemi, vytváří to pozitivní synergii, o kterou dlouhodobě usilujeme,“ uvedl Pavel Wiesner, předseda představenstva ČPP.
Mohlo by vás zajímat: Vývoj POV v roce 2024: Pokračující růst objemu škod i nová rizika
Cena Hospodářských novin Visa Nejlepší pojišťovna, která letos oslavila šestnáctý ročník, má za cíl podpořit rozvoj pojišťovacího sektoru, poskytnout veřejnosti ucelený obraz o finančním trhu a pomoci se snadněji zorientovat v produktech a službách, které finanční instituce nabízejí. O výsledku rozhodují stovky objektivních dat a ukazatelů. Analytici hodnotili nejen šíři produktové nabídky a služeb, dostupnost, komunikaci, celkový přístup ke klientovi, ale i vybrané hospodářské ukazatele. Potřebná data jsou shromažďována z webových stránek, sazebníků a výročních zpráv. Nedílnou součástí podkladů pro analýzy jsou také četná mystery testování (shopping, calling, mailing) u všech hodnocených institucí. Při hodnocení se zohledňují také vybrané hospodářské ukazatele, které dokládají ekonomické zdraví jednotlivých pojišťoven.
„Získání bronzového ocenění v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna je pro nás velkou poctou a uznáním práce všech, kteří se životním pojištěním v ČPP zabývají. Tento úspěch by nebyl možný bez profesionálního přístupu našich týmů – od tvorby produktů a pojistných podmínek, přes jejich správu až po řešení pojistných událostí. Každý článek v tomto řetězci má zásadní vliv na celkovou spokojenost našich klientů, a proto je pro nás udržení jejich důvěry prioritou. Velmi si vážíme jejich přízně a budeme nadále pracovat na tom, abychom jejich důvěru posilovali i v budoucnu,“ řekl Jiří Urbaník, ředitel Úseku správy a likvidace životního pojištění, který cenu za ČPP na slavnostním vyhlašování převzal.
Mohlo by vás zajímat: Pavel Wiesner: Pomáhat klientům je naším posláním i společenskou odpovědností
ČPP dlouhodobě potvrzuje svými výsledky vysokou výkonnost a silné postavení v rámci pojistného trhu. V roce 2023 dosáhl celkový předpis pojistného ČPP podle národních účetních standardů (CAS) rekordních 14,6 mld. Kč. Jde o historicky nejvyšší hodnotu objemu předepsaného pojistného za dobu působení ČPP na pojistném trhu. V roce ČPP dokázala růst o 9,4 %, zatímco průměrný růst trhu se pohyboval okolo 7 %. Celkový 8,3 % tržní podíl řadí ČPP mezi top 5 pojišťoven v ČR. ČPP aktuálně spravuje 2,4 mil. smluv a její služby využívá více než 1,3 mil. klientů. Dlouhodobě je také trojkou na trhu v povinném ručení.
Komentáře
Přidat komentář