Podle generální ředitelky Jitky Chizzola, která je v čele společnosti od samotného založení, stojí za dlouhodobým úspěchem D.A.S. kombinace odbornosti, stability a důvěry klientů. „Když se ohlédneme za uplynulými 30 lety, klíčem k našemu postavení byla nejen specializace výhradně na právní ochranu, ale také schopnost reagovat na vývoj společnosti a potřeb klientů. Dnes obsluhujeme široké spektrum klientů a v roce 2025 míříme k pojistnému kmeni okolo půl miliardy korun,“ říká Jitka Chizzola.
Mohlo by vás zajímat: AČPM dál povede Ivan Špirakus. Končí výkonná ředitelka Zdeňka Indruchová
Významným milníkem je pro společnost i chystaná akvizice skupinou Generali Česká pojišťovna. Podle Jitky Chizzola jde o příležitost, jak silnou značku D.A.S. dále rozvíjet a přiblížit právní ochranu širší veřejnosti. „Naším cílem je i nadále posilovat značku D.A.S. a vstup do partnerství s tak silným hráčem pro nás představuje jedinečnou možnost, jak celý sektor právní ochrany ještě více otevřít novým klientům,“ doplňuje generální ředitelka D.A.S.
Dopad tohoto kroku v kontextu trhu doplňuje finanční ředitel společnosti, Pavel Mašek: „Segment pojištění právní ochrany na českém trhu dozrává a je na čase, aby se naše pojištění stalo součástí portfolia produktů, které lidé i firmy běžně poptávají. Největší pojišťovna na trhu získává touto transakcí lídra v oblasti pojištění právní ochrany. Zároveň to s sebou přináší celou řadu nových výzev pro distribuci, vnitřní procesy a také sladění firemní kultury dvou společností rozdílné velikosti. Pro D.A.S. je to především příležitost k naplnění výrazného obchodního potenciálu a k dalšímu zvýšení propojištěnosti tohoto odvětví v České republice díky silnějšímu partnerovi na lokálním trhu.“
Důležitou roli v dalším rozvoji firmy hraje i každodenní praxe a práce s klienty. Podle Tomáše Smolíka, ředitele úseku likvidace škod, se D.A.S. dlouhodobě setkává s širokou škálou právních situací. „Mezi nejčastější případy patří smluvní spory, přestupky a pracovněprávní spory, a to jak z pohledu spotřebitelů, tak podnikatelů, tedy zaměstnanců i zaměstnavatelů. Tyto situace se promítají do života lidí napříč profesemi a často mají zásadní dopad na jejich každodenní fungování,“ vysvětluje Tomáš Smolík.
Mohlo by vás zajímat: OK GROUP vstupuje do ČASF a posiluje hlas makléřů na finančním trhu
Právě rostoucí složitost právních problémů a zvyšující se poptávka po právní ochraně se v posledních letech promítá také do technologického rozvoje společnosti. „Komunikace s klienty, protistranami i právními zástupci je dnes plně digitální. Do budoucna se chceme soustředit hlavně na její další zjednodušení a zpřehlednění, aby byla právní ochrana pro klienty ještě dostupnější a uživatelsky přívětivější,“ doplňuje Smolík.
D.A.S. tak vstupuje do své čtvrté dekády s jasným cílem: zachovat svou odbornou expertízu, dál posilovat důvěru klientů a zároveň se přirozeně rozvíjet v rámci měnícího se trhu i technologického prostředí.
Komentáře
Přidat komentář