Influenceři o kampani UNIQA Buďme přítomní: Zapojili jsme se, protože má smysl

Influenceři o kampani UNIQA Buďme přítomní: Zapojili jsme se, protože má smysl
Influenceři o kampani UNIQA Buďme přítomní: Zapojili jsme se, protože má smysl

Jejich prací jsou sociální sítě a online svět. I tak ale přijali spolupráci na kampani UNIQA Buďme přítomní – Vyměňme scrollování za stolování, která vybízí rodiny a blízké, aby seděli společně u jednoho stolu a povídali si.

Martina Viktorie Kopecká chce odteď každou sobotu připravit slavnostní rodinný oběd, Dominika Kadlecová prozradila, jak si po jedné rodinné večeři pořídili labradorku Zoe. Fousatej fotr zase zjistil, že místo syna má doma nadějného pstruha, a Martin Kulhánek s Laurou Chrebert našli tři přídavná jména, která vystihují jejich rodinu – i to přinesla influencerům kampaň UNIQA, v níž měli použít „komunikační ubrus“ s různými zajímavými otázkami pro členy rodiny a blízké sedící u společného stolu.


Mohlo by vás zajímat: Ranking největších globálních zajišťovacích skupin v roce 2024


Martina Viktorie Kopecká tuto výzvu přijala, přestože, jak sama říká, většinu nabídek ke spolupráci odmítá. „Vnímám, že projekt Buďme přítomní má velký potenciál. Přináší důležité poselství o hodnotě vztahů a o tom, jak zásadní je věnovat si navzájem čas a pozornost. Dnes, kdy nás rozptyluje nespočet podnětů, je právě schopnost být plně přítomen pro druhého člověka vzácná. Tento projekt vnímám jako cestu, jak motivovat rodiny, přátele i jednotlivce k hlubšímu sdílení toho, co nás spojuje. Navíc je to inkluzivní projekt, čehož si velmi cením.“

A protože jako farářka husitské církve má v neděli obvykle bohoslužby, chtěla by si slavnostní atmosféru s rodinou užívat v sobotu. „Uvědomila jsem si, jak je vzácné, když se rozprostře ubrus – je to vždycky slavnostní okamžik, jinak máme obvykle jen prostírání. A tuto ‚slavnostní atmosféru‘ bychom si měli doma dopřávat častěji. V neděli se u nás nevaří, ale v sobotu bychom si mohli chystat slavnostní oběd – i s ubrusem!“

Ryby, koně a psi

Komunikační ubrus UNIQA vyvolal v rodinách influencerů spoustu zábavy, smíchu a vedl i k zamyšlení.
„Nejvíc jsme se nasmáli u otázky ‚jakou nejdivnější věc jste kdy snědli‘. Povídali jsme si o cestování, různých kulturách a zvycích. Ubrus je skvělý, nevyčerpatelný základ, myslím, že bude užitečný v mnoha rodinách s dětmi,“ říká Martina Viktorie Kopecká.


Mohlo by vás zajímat: Konference: Pojišťovnictví mezi regulací, inovacemi a riziky budoucnosti


Fousatej fotr tvrdí, že nejvtipnější byly reakce jeho dětí: „Otázka – čím bys chtěl být na jeden den? Syn: pstruhem. To dospělák prostě nepochopí. (úsměv),“

Dominika Kadlecová se zase dozvěděla, že její dcerka by chtěla mít stáj s deseti koníky. Právě po jednom rodinném rozhovoru u stolu přibyl do jejich rodiny zvířecí člen. „Loni nám odešel psí parťák – čivavák Roky. Manžel při jedné večeři nadhodil, jestli už nenastal čas pořídit si nového psího kamaráda. Té myšlenky jsme se hned chytli a rozběhla se dlouhá debata – jaké plemeno, pohlaví, jméno, kdo ho bude venčit, kde bude spát... Děti se předháněly ve vymýšlení jmen. Byla to docela legrace, a nakonec celá debata vyústila v to, že do týdne jsme pejska opravdu našli, další týden jsme se na něj jeli podívat a za měsíc jsme si ho přivezli domů. Takže máme labradorku Zoe, kterou děti úplně zbožňují – a ona nás taky.“

Mluvme spolu z očí do očí

Martin Kulhánek a Laura Chrebert tvrdí, že je kampaň UNIQA chytla za srdce, protože společné stolování a rozhovory jsou velmi aktuálním tématem. „Stále víc vztahů krachuje právě na tom, že lidé spolu nemluví. Líbí se nám, že UNIQA chce touto kampaní zlepšovat vztahy – ať už rodinné, partnerské nebo přátelské.“

Z konverzačního ubrusu Martina nejvíc zaujala otázka, jak by třemi přídavnými jmény popsal jejich rodinu, a Lauru zase otázka „před čím raději utíkáš, než abys hledal řešení“. „Mnoho otázek je opravdu trefných a dokážou krásně rozproudit debatu, která by se jinak možná zametla pod koberec nebo by nikoho z nás nenapadlo o tom mluvit,“ říkají.


Mohlo by vás zajímat: Německý pojistný trh 2024: Allianz drží nezpochybnitelné vedení


Dominika Kadlecová dodává, že chytrá zařízení, internet a sociální sítě mají kromě výhod i své nevýhody. „Jednou z nich je, že lidé kvůli těmto věcem změnili své chování. Místo běžné slovní komunikace dávají přednost svým mobilním telefonům. U stolu scrollují – místo toho, aby věnovali pozornost svým blízkým, dívají se na displej místo společné radosti a času stráveného s rodinou. Tato kampaň je úžasný nástroj, jak lidem alespoň trochu otevřít oči a pobídnout je k tomu, aby si víc povídali.“

Fousatej fotr říká, že kampaň oslovila i jeho osobně: „Je to skvělá kampaň. Díky ní jsem si uvědomil, že často přítomný nejsem – a to je velká škoda. Nemělo by to být standardem. Společně strávený čas by měl být kvalitní. I proto máme zvyk večeřet všichni pohromadě a povídat si, jaký jsme měli den a co jsme zažili.“

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články