Kooperativa získala ocenění Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna


			Kooperativa získala ocenění Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna

V letošním ročníku výzkumu VISA Nejlepší banka a VISA Nejlepší pojišťovna získala pojišťovna Kooperativa první místo v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna. Další pódiová umístění, konkrétně druhé místo získala v kategorii Nejlepší životní pojišťovna a třetí místo v kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna. Ocenění na pódiu v Žofín Garden na Slovanském ostrově převzali Filip Král a Martin Laur, členové představenstva pojišťovny Kooperativa.

„Letošní rok je poznamenaný ničivými povodněmi, které nedávno postihly zejména severní Moravu. Ocenění v podobných anketách si vážíme, je mimo jiné vyjádřením toho, jak pojišťovny zvládají kritické chvíle včetně podobné kalamity. Necelé dva měsíce po povodních jsme již ukončili 12 tisíc pojistných událostí a klientům vyplatili na pojistném plnění 4 miliardy Kč. Věřím tedy, že jsme dokázali, že jsme klientsky přívětivá pojišťovna, a to nejen v životním pojištění. Poděkování nejen za nasazení po povodních, ale i za toto ocenění, patří všem kolegyním a kolegům, kteří se na kvalitní péči o naše klienty podílejí. A mohu i za ně slíbit, že v této cestě budeme pokračovat,“ ujistil při přebírání ocenění Filip Král, člen představenstva pojišťovny Kooperativa.


Mohlo by vás zajímat: Vývoj POV v roce 2024: Pokračující růst objemu škod i nová rizika


Razítko_10_Klient. nej. živ. pojišťovna 1

Vyhlašovatelem výzkumu VISA Nejlepší banka 2024 a VISA Nejlepší pojišťovna 2024 jsou Hospodářské noviny. Ceny byly letos vyhlášeny již popatnácté. Prvenství získává ta banka a pojišťovna, která dokáže klientům nabídnout nejvýhodnější produkty a služby, kvalitně s nimi komunikuje, je pro ně dostupná a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky, které svědčí o její stabilitě a přínosu pro majitele (akcionáře).

Projekt má za cíl podpořit rozvoj bankovního a pojišťovacího sektoru, poskytnout veřejnosti ucelený obraz o finančním trhu a pomoci jí se snadněji zorientovat v produktech a službách, které finanční instituce nabízejí.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články