Nový TV spot Generali aneb Vítejte v bezpečné savaně


			Nový TV spot Generali aneb Vítejte v bezpečné savaně
1.3.2008 Tiskové zprávy

Generali Pojišťovna a.s. začátkem března zahajuje televizní kampaní svou letošní komunikaci značky Generali vůči široké veřejnosti. Tentokrát jsme sáhli k originálnímu spotu našich italských kolegů, kteří na něm spolupracovali s agenturou Euro RSCG. Kreativní oddělení se rozhodlo jít cestou vážně nevážnou a hlavním hrdinou udělat nikoliv našeho „pojištěnce“, ale symbol naší pojišťovny: lva. A kde jinde může král zvířat předvést své schopnosti než právě ve svém přirozeném prostředí, v africké savaně? Tady zná všechny nástrahy a proto dokáže včas zasahovat. Hrdina spotu se tady, podobně jako často i v reálném životě, pohybuje naprosto bezelstně. Ostatně proč ne, když jej chrání jeho pojišťovna, tedy jeho osobní lev?


Natáčení spotu realizoval štáb v Jižní Africe a před režisérem Sebastienem Chantrelem stál nelehký úkol. Dosáhnout autentického ztvárnění jak děje, který patří k našemu člověku, tak chování zvířat. Zachovat stejnou barevnost a světlo a vyhnout se trikovým klišé, které známe z některých „béčkových“ filmů. Platilo to především při záběrech agresivního chování zvířat (například krokodýla nebo hada) a ostrém zásahu lva, kdy se muselo postupně točit s několika zvířaty tak, aby byl dodržen reálný čas, zaostření pozadí a záběry seděly okénko po okénku.


Není bez zajímavosti, že štáb, který se věnoval natáčení tohoto reklamního spotu, tvořilo více než sto lidí. Vedle filmařů zde byl i odborník na životní prostředí, specialista na uspávání zvířat (v případě ohrožení) nemluvě o osvětlovačích, maskérech a týmu krotitelů zvířat. Použitá hudba je upravená píseň Shelley Duvall's s názvem He needs me. Samotný klip v loňském roce velmi zaujal na Cannes Advertising Festival, kde se promítají nejlepší klipy z celého světa. Byl nominován na cenu Pubblicita e Successo 2006-2007 award mezi nejlepšími reklamami pojišťovacích a bankovních společností. A přední ekonomický deník Milano Finance jej v soutěži Leone ďOro Award označil jako nejlepší klip v oblasti pojišťovnictví.

Zdroj: generali.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

RSS

Související články