Natáčení spotu realizoval štáb v Jižní Africe a před režisérem Sebastienem Chantrelem stál nelehký úkol. Dosáhnout autentického ztvárnění jak děje, který patří k našemu člověku, tak chování zvířat. Zachovat stejnou barevnost a světlo a vyhnout se trikovým klišé, které známe z některých „béčkových“ filmů. Platilo to především při záběrech agresivního chování zvířat (například krokodýla nebo hada) a ostrém zásahu lva, kdy se muselo postupně točit s několika zvířaty tak, aby byl dodržen reálný čas, zaostření pozadí a záběry seděly okénko po okénku.
Není bez zajímavosti, že štáb, který se věnoval natáčení tohoto reklamního spotu, tvořilo více než sto lidí. Vedle filmařů zde byl i odborník na životní prostředí, specialista na uspávání zvířat (v případě ohrožení) nemluvě o osvětlovačích, maskérech a týmu krotitelů zvířat. Použitá hudba je upravená píseň Shelley Duvall's s názvem He needs me. Samotný klip v loňském roce velmi zaujal na Cannes Advertising Festival, kde se promítají nejlepší klipy z celého světa. Byl nominován na cenu Pubblicita e Successo 2006-2007 award mezi nejlepšími reklamami pojišťovacích a bankovních společností. A přední ekonomický deník Milano Finance jej v soutěži Leone ďOro Award označil jako nejlepší klip v oblasti pojišťovnictví.