KB Pojišťovna převzala celý prodejní proces a produkt Mutumutu zařadila do svého portfolia životních pojištění. Když k tomu došlo, pokládali si odborníci na pojištění otázku, zda je vůbec možné, aby startupový produkt existoval pod velkým korporátem, a čekali na odpověď…
„Je to možné, Mutumutu přineslo svěží vítr do korporátního světa a jeho charakter zůstal zachován i pod velkou finanční a pojišťovací skupinou. Vyvrátil některé mýty o tom, že online svět není vhodný pro prodej životního pojištění. Je, jen má svá specifika,“ říká ředitelka online kanálů a skupinové distribuce KB Pojišťovny Dana Kopáčová.
Mohlo by vás zajímat: Pavel Wiesner: Rád bych i v digitálním světě zůstal osobní
Mutumutu se zcela přirozeně začlenilo do nabídky KB Pojišťovny a po prvních měsících potvrdilo, že koncept online životního pojištění dává smysl. Jeho klienti mají dvojí výhody plynoucí jak ze stability a spolehlivosti velké korporátní společnosti, tak flexibility a inovativního přístupu typických pro startup. Mutumutu poskytuje jistotu i garanci a umí mluvit s klienty srozumitelnějším a méně úředním jazykem.
„Mutumutu si nesjednává skupina klientů, která by chtěla zcela jiný produkt životního pojištění. Ale jsou to ti, kteří s námi sdílejí zájem o zdravý životní styl. Zároveň preferují odlišný prodejní proces. Online prodej jim vyhovuje, “ dodává Dana Kopáčová s tím, že i v produktu se najdou některé odlišnosti, například pojištění pracovní neschopnost kryje i takové diagnózy, které bývají často ve výlukách, jako jsou bolesti zad, psychické nemoci nebo syndrom vyhoření.
Mutumutu může být vnímáno jako produkt pro mladé, výkonné sportovce. To je ale zavádějící. „Podporujeme všechny, kteří se chtějí hýbat, být aktivní a nemusejí to být jen pravidelní návštěvníci fitka. V rámci produktu Mutumutu je za to odměníme. Z našich životů se vytrácí pohyb jako běžná součást dne, což má velké dopady nejen na zdraví, ale i životní pohodu,“ vysvětluje Dana Kopáčová, proč na podzim připravila KB Pojišťovna kampaň pro Mutumutu, která se zaměřuje na zdravý
životní styl a zejména jeho „nastartování“ už od dětství, aby děti měly sportovní základ, na kterém budou moci v dospělosti dál stavět.
Mohlo by vás zajímat: Lukáš Kovanda: Budou mít živnostníci a OSVČ vůbec nějaký důchod?
Hlavní myšlenkou kampaně je velmi jednoduché sdělení – žijte jako rodina zdravě, věnujte se dětem, společně sportujte, choďte na výlety a procházky, protože chůze je skvělým lékařem, zkrátka „každý krok se počítá“. A to i do finančního bonusu Mutumutu za zdravý životní styl, který může být až 30 % z pojistného.
„Chceme poukázat i na to, že normální aktivní život má spoustu dalších benefitů, které jsou penězi nevyčíslitelné. Je velký rozdíl, když dítě do školy vedete, nebo je vezete autem. Žádná, byť sebelepší autosedačka nenahradí pocit bezpečí, když se dítě drží rodiče za ruku,“ uzavírá Dana Kopáčová.