Skupina RSJ již před 5 lety stála u zrodu První klubové pojišťovny, která byla založena na konceptu klubovosti a férovosti. Pojišťovna ale nezískala během prvních let své existence dostatečný počet klientů a její působení na trhu tak bylo ukončeno prodejem novým vlastníkům.
Současné vedení pojišťovny vytvořilo novou obchodní a produktovou strategii, která si zachovala extrémní férovost ve své DNA prostřednictvím jasného podílu na zisku pro všechny klienty a současně přejmenovalo pojišťovnu na Pillow. Prvním produktem pod novou značkou se stalo pojištění vozidel s cenou dle ujetých kilometrů, revolučně srozumitelnými pojistnými podmínkami a dalšími inovacemi.
Mohlo by vás zajímat: Robert Kareš: Pandemie je náraz plně rozjetého vlaku do pevné překážky
Již během prvního roku provozu pojišťovny se potvrdil úspěch nové strategie u klientů i finančních poradců a Pillow se zařadila mezi nejrychleji rostoucí pojišťovny na českém trhu. „Rádi investujeme do nových věcí, které mají nejen potenciál zhodnotit naše investice, ale také něco smysluplně změnit. Podporujeme proto projekt, který cílí na větší férovost vůči klientům a přináší do pojišťovacího odvětví změny podobné těm, jež se odehrály před lety v bankovnictví po příchodu menších nízkonákladových internetových bank,“ uvedl Libor Winkler, řídící partner finanční skupiny RSJ.
„Od počátku budujeme Pillow jako nezávislou pojišťovnu, která své služby nabízí klientům ve spolupráci s nezávislými finančními poradci. Našim dlouhodobým cílem je inovovat pojišťovnictví směrem k maximální férovosti a srozumitelnosti pro klienty. Nový akcionář je tak důkazem nejen stability, ale také naší nezávislosti“ komentoval změnu akcionářů zakladatel a předseda představenstva Pillow pojišťovny, Jakub Strnad.
„Osobně mi dělá maximální radost, že o našem obchodním úspěchu budou rozhodovat klienti a jejich nezávislí finanční poradci“," dodává člen představenstva Pillow Martin Podávka. Výkonný management současně vyjádřil velké poděkování odcházejícím akcionářům, díky jejichž podpoře a odborným znalostem se podařilo během 6 měsíců prakticky zdvojnásobit počet pojištěných vozidel a významně podpořit růst nové pojišťovny.
Mohlo by vás zajímat: České pojišťovnictví v roce 2020: Ve stínu koronaviru
Finanční skupina RSJ obchoduje na světových derivátových burzách a spravuje široké portfolio investic v České republice a zahraničí. Investuje do výstavby bytových i kancelářských budov a akvizic výnosových nemovitostí. Vysoký podíl na spravovaném majetku představují také investice do informačních technologií, biotechnologií či oblasti life sciences.
Komentáře
Přidat komentářpojišťovna Pillow
No nevím? První klubová pojišťovna byla TOP pojišťovna, která se s klienty dělila o své zisky, a tím velmi zlevňovala své pojištění. Měla nejvýhodnější pojistky na trhu. Od té doby co to převzali ti mamlasové co jí přejmenovali na PILLOW, tak to jde od 10 k 5 a já se svými pojistkami utíkám jinam, protože sebrali všechny naše bonusy a mě jsou nesympatičtí, protože se stali normální standartní zlodějskou pojišťovnou.
Mamlasové
Nevím, proč je urážíte. Pan Strnad rozumí pojištění skutečně na 100%. Takových v ČR moc není.
Odborník, to on je..
Naštěstí takových odborníků v česku není tolik... Allianz by mohla vyprávět, kdy v tandemu ještě s nejmenovaným obchodním ředitelem interky dokázali zničit a vyloupit co šlo.
Počínaje osekáním šířky pojistného krytí, permanentního navyšování sazeb a hromadným propouštěním zaměstnanců, takže ze špičkové likvidace Allianz se stala noční můra klientů. Stejně jako z vysoce kvalitních produktů se stala marketingová naleštěná bída..
(O přístupu k zaměstnancům a interním obchodníkům ani nemluvím...)
Podíl na zisku Pillow má
Pane Stoune, Pillow podíl na zisku má! Ať se vám jméno Pillow líbí nebo ne, kvůli nedostatku podílu na zisku vám nemohou být nesympatičtí :) A jestli jsou pojišťovny zlodějské, tak stejně nemáte se svými pojistkami kam utíkat.
Vidím to jinak. Smlouvy PKP nebyly top, scházelo krytí běžné jinde (např. skla a PKP pouze říkala, ze to není potřeba a vykládejte to člověku co ze svého zaplatil 15000 za výměnu skla) a cena byla stejná jako jinde. Výše bonusu postupně klesala, protože pojišťovna začala brát každého klienta, za rok 2019, který byl z největší části pod vedením původních majitelů, byl bonus už nejmenší. Současná nabídka mi vyhovuje mnohem více, patřím mezi ty, kteří za rok najednou méně než 10 tisíc km a cena je fajn včetně bezlimitniho pojištění skel. A nikdo mi nevysvětluje, ze to nepotřebuji :)
pojišťovna Pillow
Lžete, Klubovka měla pojištění skel v rámci havarijního pojištění. Pouze tam byla spoluúčat. Já jsem měl spoluúčat na havariku 5 tisíc, pokud bych měnil sklo za 15 tisíc, tak já bych platil 5 a Klubovka 10 tisíc. Při malém ťukanci dokonce Klubovka proplatila celou opravu ( ne výměnu) i při spoluúčasti. Tak si nevymýšlejte, určitě jste zástupce pojišťovny Pillow a ne klient. Pillow je na prd, První klubová pojišťovna byla super. Nesaháte jim ani po kotníky. Zruším u Vás všechny smlouvy, které tam mám, a teď poslouchejte : To samé udělají Vaši všichni klienti, protože tam měli u Klubovky nejvýhodnější pojistky a Vy půjdete do kopru!!!!!! Vaše klienty si rozeberou jiné pojišťovny, kopírujete Allianz, ale ani těm nesaháte po kotníky.
No nevím
No nevím pane Kámen, pokud to bylo tak jak říkáte a tak potom proč pojišťovna změnila majitele a musela si najít strategického partnera v podobě RSJ, aby to doinvestoval, pak asi obchodní strategie PKP nebyla tak pronikavě úžasná.
Spoluúčast na skle 5 000?
Dávám přednost pojištění skel, kde není spoluúčast 5 000 Kč. A myslím, že tak to má nastavena většina lidí. Ale neberu Vám Váš názor a Vaši možnost si skla nepojišťovat. Jen od své pojišťovny čekám, že si pojištění skel mohu sjednat podle své volby a bez spoluúčasti.