„Klientům chceme vycházet vstříc v rámci jejich potřeb a reálných rizik hrozícího nebezpečí,“ říká ředitel alternativní distribuce Slavia pojišťovny Ladislav Bělina. Lidé si mohou namodelovat svou ideální variantu pojištění podle toho, jak, kam a z jakého důvodu cestují. Pojišťovna nabízí dva základní balíčky podle druhu dopravy. Kdo cestuje autobusem, letadlem nebo vlakem, zvolí si variantu odpovídající rizikům daného transportu – například pojištění zpoždění nebo ztráty zavazadel.
Mohlo by vás zajímat: ČKP: Počet pojištěných vozidel se blíží 9 a půl milionu
Ztráta či opoždění zavazadel se na počátku letních prázdnin stala v Česku velkým tématem. Pokud dojde k problémům, Slavia pojišťovna vás na holičkách nenechá. „Klientům v turistických destinacích uhradíme nezbytně nutné náklady, vynaložené na nákup nejnutnějšího vybavení. Jde se o oblečení, mj. třeba plavky, obuv, nebo kosmetiku typu opalovacích krémů,“ uvádí Bělina.
Pokud se neopozdí jen zavazadla, ale celé letadlo, dostávají klienti finanční náhradu za zpoždění letu ve výši 200 Kč za každou hodinu nad prvních 5 zameškaných hodin. Případně mohou využít služeb Letecké asistence, která pomůže s uplatněním nároku a vymáháním odškodnění po letecké společnosti.
Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: Ochota některých pojišťoven vytvářet nové produkty klesá
Slavia pojišťovna spolupracuje se všemi českými srovnávači pojištění, kde díky své široké nabídce zaujímá přední místa. Uvedením nové výše limitů potvrdila svou pevnou pozici na trhu cestovního pojištění. V rámci sofistikované cenotvorby do sazeb zahrnuje pouze takové parametry, které na jedné straně myslí na všechna důležitá rizika, ale na druhé straně jsou šetrné vůči rozpočtu těch, kteří se do zahraničí chystají vycestovat.
Komentáře
Přidat komentář