VIP asistenci ve Slavia pojišťovně přišli motoristé na chuť


			VIP asistenci ve Slavia pojišťovně přišli motoristé na chuť

Autopojištění Slavia pojišťovny, týkající se jak povinného ručení, tak i havarijního pojištění, charakterizují tři základní věci: vyšší limity plnění, krytí většího množství rizik a velkorysá asistence. Její součástí je i VIP varianta, kterou si krátce po uvedení na trh přesně před rokem sjednalo 1288 motoristů a na konci letošního prvního čtvrtletí už s ní jezdilo 5747 majitelů vozidel. VIP asistenční služby si ve Slavii mohou sjednat i k té nejjednodušší verzi povinného ručení. 

„Vzhledem k tomu, že minimálně čtvrtina řidičů v České republice už někdy využila asistenční služby, klademe velký důraz i na tuto část autopojištění,“ vysvětluje ředitel tvorby a správy produktu Slavia pojišťovny Jiří Běťák a zdůrazňuje, že nejde jenom o náhradu škody po nehodě nebo krádeži, ale také o rychlou pomoc při docela obyčejné poruše auta.


Mohlo by vás zajímat: Unikla nám osobní data! Budeme platit odškodnění?


VIP verze od Slavie zahrnuje v České republice zcela bezlimitní odtah a stejnou službu v zahraničí do vzdálenosti 400 km. Není-li možné v cizině auto opravit, má v rámci této varianty jeho majitel zajištěnou repatriaci do ČR. Její součástí je i bezlimitní vyproštění vozidla nebo zapůjčení náhradního automobilu až na devět dní, s tím, že si může koupit pronájem náhradního auta na tři, pět nebo deset dní a tyto limity se pak s rozsahem sjednané asistence sčítají.

Kromě poruch zahrnuje asistence i odcizení, vandalismus, živly nebo řidičské chyby. V asistenci Slavie je co nejvíce rizik sloučeno pod jeden limit. Pokud má třeba motorista sjednaný limit ve výši 100 tisíc korun, zahrnující opravy, odtah, vyproštění, přeložení nákladu či uložení vozidla a podobně, získá tak mnohem lepší přehled o tom, jakou částku už v rámci asistence vyčerpal a jakou má stále ještě k dispozici.


Mohlo by vás zajímat: Pojišťovny ověřily více než 4 miliony osob přes ČKP


Šoféři nákladních vozidel, kteří jezdí s návěsy, už se nemusejí zabývat tím, která asistence se týká tahače a která návěsu. Ve Slavii totiž získávají jednu službu pro tzv. tandem, tedy jak tahač, tak i návěs. To je velmi praktická věc, protože řidiči, kteří během přepravy návěsy často mění, nemusí pátrat po tom, pro který z nich a v jakém rozsahu mají asistenci sjednanou.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články