O úspěchu firmy rozhodují také operátoři


			O úspěchu firmy rozhodují také operátoři
26.9.2011 Technologie

Operátoři zní z telefonů call center jako stroje, stěžují si mnozí klienti českých bank (ostatně totéž platí i pro pojišťovny). Co s tím? Dá se to nějak změnit? O unikátním projektu, který se chopil tohoto problému, hovořil na semináři SmithNovak Tomáš Vojtíšek z GE Money Bank.

„Zahájili jsme pilotní provoz na jednom oddělení s tím, že jsme zavedli méně striktní volací skripty. Umožnili jsme, aby operátoři vložili do rozhovoru s potenciálním klientem poněkud víc empatie,“ vysvětllil Vojtíšek. Operátoři se například klienta ptali, na co by chtěl půjčit, atd. atd.

„Současně s tím jsme sledovali klíčový indikátor, kterým byl počet oslovených klientů, kteří přišli na pobočku a koupili si konkrétní produkt,“ dodal Vojtíšek. Výsledek banku po dvou měsících docela překvapil: o dvacet procent vzrostlo využití konverzních nabídek.

Samozřejmě, že se něco takového nehodí pro call centra pojišťoven, která klienti volají v případě, že havarovali, někdo jim ukradl auto nebo dokonce vyhořel dům... Myšlenka je to ale bezesporu objevná.

Zdroj:

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS