„Zahájili jsme pilotní provoz na jednom oddělení s tím, že jsme zavedli méně striktní volací skripty. Umožnili jsme, aby operátoři vložili do rozhovoru s potenciálním klientem poněkud víc empatie,“ vysvětllil Vojtíšek. Operátoři se například klienta ptali, na co by chtěl půjčit, atd. atd.
„Současně s tím jsme sledovali klíčový indikátor, kterým byl počet oslovených klientů, kteří přišli na pobočku a koupili si konkrétní produkt,“ dodal Vojtíšek. Výsledek banku po dvou měsících docela překvapil: o dvacet procent vzrostlo využití konverzních nabídek.
Samozřejmě, že se něco takového nehodí pro call centra pojišťoven, která klienti volají v případě, že havarovali, někdo jim ukradl auto nebo dokonce vyhořel dům... Myšlenka je to ale bezesporu objevná.
DŠ
Komentáře
Přidat komentář