Váš Facebook na vás prozradí, jací jste řidiči. Pojišťovna vám pak dá slevu. Nebo nedá.


			Váš Facebook na vás prozradí, jací jste řidiči. Pojišťovna vám pak dá slevu. Nebo nedá.
4.11.2016 Technologie

Britská pojišťovna Admiral přišla s inovativním řešením segmentace čerstvých řidičů při sjednávání autopojištění. Pomocí klientova profilu na Facebooku vytvoří jeho psychologický profil a nabídne mu případně slevu.

Reagujete na komentář

 

Petr Polák, 8. 11. 2016
Proč ne
Ano, vyzkoušel bych si tento test. Člověk by měl mít zpětnou vazbu, jak jej vnímá jeho okolí, případně proto, aby se mohl zabývat svoji nápravou, změnil svoje negativní návyky na pozitivní. Nikdy není pozdě. A pokud jde o čerstvé řidiče, tak většina z nich se chová tak, jak byly vychováni doma, rodiči. Co odpozorovali od svých rodičů, jejich reakce, chování se v provozu a jiné. Už v autoškole bych zavedl tyto psychologické profily, aby s nimi mohl lektor pracovat a zaměřit se na slabiny frekventanta, proč ne?

Pozn.: položky označené * jsou povinné.