Základním principem této služby je telefonní linka, na které jsou klientům nepřetržitě k dispozici vyškolení operátoři, kteří efektivně pomáhají vyřešit běžné i urgentní potřeby v souvislosti s domácností či nemovitostí.
V průběhu pojištění je asistenční služba klientovi k dispozici i pro bezplatnou pomoc v případě běžných potíží v domácnosti - kapající kohoutek, zabouchnutí dveří od bytu a jiné. Nepřetržitě jsou zajištěny instalatérské, topenářském, plynárenské, elektrikářské a zámečnické služby. Na objednání pak i dalších 15 druhů řemesel a služeb.
Služby domácí asistence jsou určeny jak pro pojišťovny, banky, stavební spořitelny a realitní společnosti, tak i pro hobby markety.
Novým trendem je segment asistenčních služeb v oblasti Concierge services. Tyto služby zahrnují pomoc s aktuální potřebou klienta, ať již se jedná o oblast kultury (např. zajištění vstupu do divadla), sportu (informace o golfových hřištích), transportu (zajištění dopravy tam i zpět) či potřeby romantického charakteru (dovezení květin, objednání večeře). Tyto služby jsou většinou doménou hotelů, avšak svou oblibu si tato asistence získává u majitelů VIP platebních karet.
Europ Assistance nově poskytuje balíčky Concierge služeb pro Citibank a využívat je mohou držitelé vybraných bankovních karet.
Europ Assistance
Komentáře
Přidat komentář