Více než třetina podniků (36 %) zveřejňuje příspěvky ve stejném rozsahu jako předtím a 1 firma z 10 (9 %) publikuje touto cestou více příspěvků, anebo tak začalo činit až po převzetí Muskem. To je výsledek reprezentativního průzkumu mezi více než 600 německými společnostmi s 20 a více zaměstnanci, včetně 192 společností, které mají vlastní profil nebo účet na Twitteru nebo X. To odpovídá podílu 32 procent.
Mohlo by vás zajímat: 2Q 2023: Lloyd´s má zisk před zdaněním 3,9 mld. £. Daří se i Prudential plc
Podle průzkumu Bitkomu 36 procent společností, které Twitter nebo X používají, tam od doby, kdy Elon Musk platformu převzal, umístilo méně placených reklam nebo neumístilo žádné. Pětina (přesně 21 %) provozuje stejné množství reklam jako dříve, 3 % dokonce svá reklamní opatření na Twitteru zvýšila nebo s nimi začala až po převzetí. Celkově 29 % dotázaných podniků na Twitteru neinzeruje, tedy ani před převzetím, ani po něm. „Nárůst falešných zpráv, zvýšení frekvence nenávistných projevů nebo vyjadřování někdy až extrémních politických postojů zjevně vedly k obrovské nejistotě mnoha společností,“ konstatuje generální ředitel společnosti Bitkom Dr. Bernhard Rohleder.
Pro některé společnosti existuje také reálná možnost, že vlastní firemní profil zcela odstraní. Celkem 21 % firem v Německu, které používají Twitter / X, plánuje nebo diskutuje podle studie o úplném smazání svého firemního účtu nebo podnikového profilu: 2 % v tomto roce, 12 % nejpozději v příštím roce a dalších 7 % bez konkrétního časového horizontu. Nicméně pro 7 podniků z 10 (71 %) není odstranění profilu v současné době aktuální a 8 % neuvádí žádné informace. Pro některé společnosti je však Twitter / X nadále velmi důležitý: pro 43 % společností, jež Twitter používají, zůstává tato platforma důležitým komunikačním kanálem.
Mohlo by vás zajímat: Jaké jsou základní trendy vztahující se k riziku vzniku požárů?
Jiný poznatek z výzkumu: ¾ všech společností (74 %), včetně těch, které nejsou na Twitteru / X zastoupeny, požadují, aby byl Twitter přísněji kontrolován. Podle názoru zástupců 52 % firem platforma urychluje sociální rozdělení. Více než polovina (54 %) si dokonce myslí, že by se německé společnosti měly z Twitteru úplně stáhnout.
Komentáře
Přidat komentář