Ochota hledat novou pojišťovnu závisí také na věku. Připravenost ke změně je výrazná zejména u řidičů ve věku 30 až 39 let. Podle průzkumu jsou téměř 2 ze 3 respondentů v této věkové skupině otevřeni změně pojišťovny: 50 % o tom chce uvažovat, 12 % je již rozhodnuto, že osloví jinou společnost. U řidičů starších 60 let je situace zcela odlišná. Pro dvě třetiny z nich (67 %) je jasné, že zůstanou u svého stávajícího pojištění.
Mohlo by vás zajímat: Marek Woitsch: O smlouvy životního pojištění je třeba se v průběhu roků starat
Další zajímavý výstup ze studie: pro každého druhého respondenta (50 %) jsou důležitější plnění a služby než cena, pro každého čtvrtého (27 %) je významná cena pojištění. V této otázce se 22 % respondentů nedokázalo rozhodnout. Na cenu jsou citliví zejména mladí řidiči. Ale i ve věkové skupině od 18 do 29 let dává většina 40 % přednost dobrému plnění a službám. Naopak 30 % považuje za důležitější cenu.
Další výsledek: 90 % dotázaných je spokojeno nebo velmi spokojeno s rozsahem služeb nabízených vlastním pojištěním, 83 % s klientským servisem a dokonce celých 75 % i s cenou. Pojišťovny motorových vozidel hodnotili obzvláště dobře řidiči ve věku 50 až 59 let. V této věkové skupině je 94 % spokojeno nebo velmi spokojeno s rozsahem služeb, 86 % se zákaznickým servisem a 85 % také s cenou.
Mohlo by vás zajímat: Postřehy Evy Gmentové: Hodná a zlá pojišťovna
Změny tarifu podle typových tříd se letos budou týkat necelé třetiny aut v Německu
Celostátní svaz německého pojišťovnictví (GDV) stanovil nové regionální třídy pro pojišťování vozidel. Podle svazu nedojde ke změnám tarifu u 70 % motoristů. Pouze několik modelů aut bude přeřazeno o více než jednu třídu výš nebo níž. „Pro zhruba 7,4 milionu motoristů budou v budoucnu platit vyšší klasifikace v pojištění odpovědnosti z provozu motorových vozidel, zatímco zhruba 5,4 milionu bude mít prospěch z lepších, tedy nižších typových tříd. Velké skoky jsou výjimkou; pouze u několika modelů půjde o více než jednu třídu nahoru nebo dolů,“ uvedl koncem září výkonný ředitel GDV Jörg Asmussen. Pro 70 %, tedy asi 29,4 milionu motoristů, zůstane typová třída z předchozího roku stejná.
Komentáře
Přidat komentář