Prodej produktů prostřednictvím televize


			Prodej produktů prostřednictvím televize
29.4.2008 Zahraničí

Zahraniční společnost Lincoln Financial Group spouští televizní rozhovory, jejichž náplní jsou diskuse o pojistných produktech.

 

Nová služba byla spuštěna 17. Března letošního roku. Partenerem při zavádění této novinky je společnost MorganAsh.

 

Nová služba byla rozsáhle testována od loňského srpna. Výsledek pilotního projektu ukazuje na významný pokles v některých sazbách ve srovnání s používáním klasického systému vyplňování formulářů.

 

Keithe Robertson, šéf pojistitelů Lincoln Financial Group, říká: „Pojistné odvětví často bojovalo s problémy okolo snížení sazeb. Televizní rozhovory přitom poskytují jedinečnou příležitost nabídnout klientům relevantní informace, navíc velmi příhodným způsobem,“ a dodává, že pojišťovny vždy vyplatily klientům jejich platné nároky a nikdy neodmítaly platit škody i přesto, že mnohdy zůstaly odhaleny některé nepodstatné informace.

 

„Vždy máme zájem zlepšit své obchodní procesy a díky tomu nabídnout lepší servis finančním poradcům a jejich klientům,“ uzavírá Robertson.

Zdroj: Financial Times

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články