Allianz nabízí klientům zdarma aktualizaci pojistných smluv


			Allianz nabízí klientům zdarma aktualizaci pojistných smluv
20.10.2009 Produkty

Na základě zkušeností z likvidace škod na majetku po letošních bleskových povodních a záplavách oslovila Allianz pojišťovna více než osmnáct tisíc svých klientů s nabídkou revize a aktualizace jejich majetkového pojištění.

Cílem této akce je klienty informovat o všech důležitých aspektech majetkového pojištění a pomoci jim tak co nejlépe chránit jejich majetek. Během letních měsíců byli z databáze klientů Allianz pojišťovny vytipováni klienti, kterým Allianz pojišťovna sama nabídla zrevidování a případné aktualizování jejich stávajícího pojištění majetku.

Ředitel úseku pojištění majetku a odpovědnosti občanů a podnikatelů Zdeněk Kučera říká: „Vycházeli jsme z konkrétních zkušeností a poznatků pracovníků naší likvidace, kteří byli při likvidaci pojistných událostí v terénu u našich klientů často oslovováni s dotazy, na co dbát při uzavírání pojistné smlouvy, jak často aktualizovat pojistku a jak co nejlépe nastavit pojištění nemovitosti a domácnosti tak, aby byl majetek klientů v případě živelných katastrof co nejlépe chráněn.“

Allianz pojišťovna pro oslovené klienty připravila základní přehled toho, na co u majetkového pojištění dávat pozor:

  • Hodnota pojištěného majetku (pojistná částka): řada klientů, ve snaze ušetřit na pojistném, má tendenci pojistnou částku podhodnocovat – v případě pojistné události potom zjistí, že jim pojišťovna nenahradí ztracený či poškozený majetek v plné míře; 
  • Pojištěná rizika: je důležité se při uzavírání pojistné smlouvy dobře informovat o tom, proti jakým rizikům je pojištění uzavřeno; po letošních bleskových povodních se na trhu vyskytly případy, kdy klient pojišťovně nahlásil pojistnou událost, ale přitom neměl sjednáno pojištění proti živelným pohromám;
  • Předmět pojištění: je dobré mít pojištěnou nejen nemovitost (pojištění nemovitosti), ale i vnitřní zařízení ( pojištění domácnosti, u podnikatelů vybavení provozovny ). Pojištění odpovědnosti zase ochrání klienta v případech, že nechtěně poškodí cizí majetek;
  • Význam aktualizace pojištění: hodnota nemovitostí časem stoupá a své obydlí si většina lidí průběžně zvelebuje. Tomuto zvyšování hodnoty by měla být čas od času přizpůsobena i pojistná částka tak, aby pojištění stále krylo hodnotu majetku v plné míře.

Mezi oslovenými klienty jsou jak klienti, kteří mají u Allianz pojišťovny sjednáno pojištění svého soukromého majetku (nemovitostí, domácnosti a pojištění odpovědnosti), tak i podnikatelé, kteří mají v rámci svého komplexního pojištění pojištěny i nemovitosti, provozní a výrobní zařízení apod.

Zdeněk Kučera komentuje: „Kdykoliv se naším územím přežene vichřice, záplava nebo jiná pohroma, mohou se pojišťovny připravit na krátkodobý nápor zájemců o sjednání pojištění majetku. Tento zájem však s postupem času opět rychle upadá, tak jako upadají v zapomnění napáchané škody. Pamatovat na pojistnou ochranu majetku by však měli všichni, a nejen majitelé nemovitostí, včas. Proto jsme tentokrát sami aktivně klienty oslovili a nabídli jim zdarma zrevidování a pokud si to budou přát, také aktualizaci parametrů jejich pojistné smlouvy.“

Allianz

 

Share/Bookmark

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články