Aviva vybrala globální mediální agenturu


			Aviva vybrala globální mediální agenturu
29.1.2010 Pojistný trh

Pátá největší pojišťovací skupina na světě Aviva oznámila, že bude globálně spolupracovat s agenturou ZenithOptimedia. Ta bude pro Avivu zajišťovat plánování a nákup médií, vč. digitálních. Jmenování agentury předcházela pečlivá analýza a výběr dodavatelů mediálních služeb.

Výběr globální agentury napomůže maximálně zefektivnit investice do médií na celém světě a využít jednotnější komunikace. To vše při značné úspoře nákladů.

Amanda Mackenzie, marketingová ředitelka světové Aviva group řekla: „Vytvořili jsme jednu celosvětovou značku, což byl důležitý krok pro transformaci. Nyní je na čase přikročit ke sjednocení mediálních služeb. Plně integrovaný, strategický přístup k médiím pomůže získat naší značce globálně ještě silnější pozici. Kromě špičkové nabídky v oblasti nákupu médií a celosvětové působnosti nás ZenithOptimedia zaujala svým pochopením hodnot značky, a proto se už velice těšíme na budování globální spolupráce s touto agenturou.

AVIVA

 

Share/Bookmark

Zdroj: Aviva

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články