AXA: makléři jsou náš největší distribuční kanál


			AXA: makléři jsou náš největší distribuční kanál
26.9.2008 Pojistný trh

Pojišťovna AXA přišla na trh s nabídkou neživotního pojištění. Podrobnosti tohoto projektu vysvětluje v rozhovoru pro náš web technický ředitel pojišťovny AXA Lucián Besterci.

*Majetkové pojištění je široký pojem. Začnete nabízet klasické pojištění nemovitostí, nebo na to půjdete od povinného ručení a havarijního pojištění automobilů?

Již nyní poskytuje finanční skupina AXA klientům komplexní služby v oblasti majetkového pojištění. Nabízíme komplexní pojištění automobilů (Auto) a staveb a domácností (Domov) u pojišťovny AXA je možné uzavřít jak povinné ručení, tak havarijní pojištění, tak i připojištění právní asistence automobilů. Domov je občanské pojištění staveb, bytů a domácností, které naše klienty chrání před škodami způsobenými živelnými událostmi, vandalismem a krádeží. Co se týká kampaně a marketingové podpory, podzim roku 2008 patří povinnému ručení. Pojištění domácností budeme podporovat inzercí od nového roku.

*Co k tomu posléze přidáte: chcete oslovit podnikatele a vysvětlit jim, že by měli pamatovat na pojištění přerušení provozu a na pojištění dalších rizik, která mohou jejich byznys zcela zlikvidovat?

Protože se AXA snaží především vnímat potřeby svých klientů, v průběhu roku 2009 plánujeme zařadit do našeho portfolia například i podnikatelské pojištění.

*Jak budou vypadat vaše produkty, pokud jde o cenu?

Záměrem finanční skupiny AXA je být pro klienty dostupnou a spolehlivou společností. Platí to i o pojišťovně AXA. Velký důraz klademe zejména na vysoký standard služeb.

Součástí povinného ručení i havarijního pojištění u pojišťovny AXA jsou nejlepší asistenční služby na našem trhu. Jsou navíc poskytovány 24 hodin denně a nemusí ani bezprostředně souviset s pojistnou událostí. Bezplatnou asistenční službu poskytujeme, například když si klient zabouchne klíče v autě nebo potřebuje pomoc při jednání s policií v zahraničí. Navíc ke každé uzavřené smlouvě Auto dostane každý klient praktický Help Box. Jedná se o balíček, který řidičům usnadňuje řešení dopravních nehod, při jednání s policií nebo s pojišťovnou. Najdete v něm kromě jiného také fotoaparát, křídu, Evropský záznam o dopravní nehodě, ale i měřící a světelné zařízení. Navíc má AXA pojišťovna pro klienty připravený i zajímavý bonusový systém povinného ručení i havarijního pojištění - je nastaven progresivněji, takže klient dosáhne vyššího bonusu za kratší dobu.

Domov pojišťovny AXA klientům poskytuje ke všem již zmíněným výhodám bezplatné pojištění odpovědnosti. Navíc jsme do pojištění staveb i domácností přenesli bonusový systém známý z pojištění vozidel, který zaručuje klientům při vyšším krytí neomezeně dlouhou dobu nárůstu bonusu. Nepřetržité asistenční služby poskytujeme bezplatně i s pojištěním domácností Domov.

Ke všem stávajícím produktům neživotního pojištění lze připojistit nadstandardní právní asistenci Komfort za zvýhodněných podmínek.

*Budou u vás mít výhodu určitých bonusů nebo slev klienti, kteří si u pojišťovny AXA platí životní pojištění?

V současnosti velmi intenzivně zvažujeme možnosti formy takového druhu zvýhodnění. Hledáme bonus, který by byl pro klienty co nejprospěšnější. S největší pravděpodobností půjde o kumulaci několika výhod. Zatím je možné získat výhody z kombinování jednotlivých produktů v určitém segmentu. Například ti klienti, kteří mají u pojišťovny AXA uzavřené pojištění vozidel Auto, mají možnost 50% slevy na pojištění právní asistence Komfort.

*Přijdete s nějakými novinkami, které na českém trhu nejsou ještě zcela běžné?

U povinného ručení bych se rád zmínil o kategorizaci vozidel dle výkonu ne dle objemu motoru. To může pro klienty znamenat značné úspory v platbě pojistného. U Škody Octavia 1,9 SDi tak mohou ušetřit až 5500 korun. Kromě toho také jako jediní nabízíme připojištění všech skel, nikoliv pouze čelního. Navíc poskytujeme klientům stejně jako u životního pojištění AXA pojišťovny možnost sledovat své pojistné smlouvy on-line.

Jak už jsme se dříve zmiňovali, navíc jsme do pojištění staveb i domácností přenesli bonusový systém známý z pojištění vozidel. Nepřetržité asistenční služby poskytujeme bezplatně ke všem nabízeným neživotním pojištěním.

*Komunikujete s makléři, pokud jde o majetkové pojištění?

AXA s makléři na poli životního i neživotního pojištění spolupracuje dlouhodobě. Nutno říci, že makléři patří spolu s finančními poradci k našim největším distribučním kanálům. U majetkového pojištění je spolupráce s makléři velmi intenzivní. Všem makléřům, se kterými komunikujeme, jsme na produkty majetkového pojištění poskytli úvodní informace a připravujeme pro ně podrobná odborná školení.

*Oslovíte makléřské firmy, působící na českém trhu?

Makléřské společnosti, se kterými AXA spolupracuje na poli životního pojištění, se s našimi produkty již seznamují, většinu ostatních hráčů na českém trhu s nabídkou našich produktů majetkového pojištění oslovíme.

*Jak velký podíl trhu s majetkovým pojištěním chcete získat v horizontu tří let?

Mějme na paměti, že AXA patří v oblasti finančního zabezpečení a zprávy majetku mezi přední světové společnosti. Naším cílem je nabízet nejkvalitnější služby za ty nejlepší ceny. Naše konkurenceschopnost spočívá v kombinaci kvalitních produktů a zaměstnanců, kteří jsou proaktivní a orientovaní na klienta. V tom vidíme klíč k úspěchu. Na to, jak bude vypadat náš tržní podíl za tři roky, si ještě nějaký čas budeme muset počkat. 

Děkuji za rozhovor.

Zdroj: Dagmar Šístková

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články