Česká pojišťovna podporuje výcvik psů pro nevidomé


			Česká pojišťovna podporuje výcvik psů pro nevidomé
11.10.2008 Pojistný trh

Česká pojišťovna se stala hlavním partnerem nového projektu nadace Leontinka, který se jmenuje Psí oči a jehož cílem je zajistit spolufinancování výcviku vodících a asistenčních psů pro děti a mládež se zrakovým nebo kombinovaným postižením.

První příspěvky na výcvik asistenčních psů pro zrakově postižené zajistila aukce zaměstnanců České pojišťovny, při které byla za 150 tisíc korun vydražena výstroj a výzbroj známých sportovců, mezi nimiž nechyběla například ani vlastnoručně podepsaná hokejka Jaromíra Jágra či kombinéza motocyklového závodníka Lukáše Peška.

„Myšlenka interní aukce sportovních předmětů doplnila nejen dlouhodobé aktivity České pojišťovny v oblasti sportu, ale také charitativní cítění našich zaměstnanců,“ komentoval spolupráci s Nadací Leontinka generální ředitel České pojišťovny Ivan Vodička.

Česká pojišťovna je známým podporovatelem veřejně prospěšných, kulturních a sportovních akcí. V posledních letech se zaměřuje především na podporu dětí z dětských domovů a sociálně slabých rodin. Její filantropické sklony však mají kořeny v hluboké minulosti. Právě Česká pojišťovna totiž například už v roce 1875 založila fond pro hasiče, kteří přišli při požáru k úrazu a právě po velkém požáru také poskytla významnou finanční injekci Národnímu divadlu, které tak mohlo být definitivně dostavěno. Začátkem minulého století rovněž podporovala pozůstalé padlých československých legionářů.

Zdroj: Česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články