Klienti, kteří si sjednali cestovní pojištění u CHARTIS před nebo během 13. dubna 2010 a nemohli se vrátit do České republiky nebo nemohli vycestovat kvůli omezení leteckého provozu, mohou požádat o vyplacení škody z důvodů zpoždění cesty/ letu, nebo storna cesty/ letu, záleží však na rozsahu sjednaného pojistného krytí.
Pro více informací ohledně produktů cestovního pojištění, nahlášení škodné události nebo sjednání pojištění nás kontaktujte pojišťovnu na telefonním čísle 844 000 002.
CHARTIS EUROPE S.A., pobočka pro Českou republiku je nový název společnosti AIG Europe S.A. Chartis je přední světová společnost působící v oblasti neživotního a majetkového pojištění. Ve více než 160 zemích a jurisdikcích poskytuje své služby více než 40 milionům zákazníků. Díky své devadesátileté historii, nejrozsáhlejší nabídce produktů a služeb, ale také finanční síle a spolehlivé likvidaci pojistných událostí dává svým firemním klientům i jednotlivcům možnost efektivního řízení rizik.
Chartis

Komentáře
Přidat komentářStorno zájezdu
Dobrý den,
mám dotaz. V únoru 2010 jsem si objednala přes internet dovolenou do Chorvatka u cestovní kanceláře Campana s.r.o. Domažlice. Měla jsem jet s vnukem 6 let. Bohužel 8 dnů před jsem musela dovolenou zrušit z důvodu nemoci - vnuk dostal plané neštovice. Od jeho lékařky byl zákaz vycestovat a doložila jsem lékařské potvrzení. Na kolik % mám nárok v případě storna. Cestovní kancelář mi sdělila 80%. Dnes jsem obdržela na účet částku 10.188,- Kč v.s. 1000022168. Jsem nespokojena. Prosím, kde je chyba? Děkuji za odpověď. Vávrová