Do trezoru vnikla myš a rozkousala nám část hotovosti


			Do trezoru vnikla myš a rozkousala nám část hotovosti
5.1.2010 Pojistný trh

Citujeme tiskového mluvčího Kooperativy Milana Káňu: "U pojistných událostí na životě nebo na zdraví většinou nejde o nijak zábavné čtení, nicméně velmi kuriózně někdy působí podklady, které nám klienti k hlášení pojistné události přikládají. Například máme několik klientů, kteří se nepříjemně opařili. Popis události je celkem běžný, nešikovností si do klína převrhli hrnek s horkým čajem nebo kávou, ale kuriózní je dokumentace, kterou k úrazu přikládají. Kromě obvyklého popisu jsme v některých případech obdrželi také fotodokumentaci „in natura“, tedy odhaleného postiženého místa."

Takové podklady pojišťovna nepotřebuje, bohatě stačí lékařská zpráva od ošetřujícího lékaře :)

Pojištění majetku

Zde jsme mimo jiné přijali takovéto hlášení: Vařil jsem. Vařil jsem v remosce. Vařil jsem v remosce maso. Při kontrole propečenosti pokrmu jsem odložil vrchní část remosky na prkénko (kulaté) položené na kuchyňské lince. Osud tomu chtěl, že truhlář vyrobil prkénko s menším poloměrem  než v Remoskově závodu vrchní topnou část, čímž došlo k reakci topné vrchní časti a pracovní desky kuchyňské linky. Díky této události vznikl na pracovní desce vypálený ornament kruhovitého tvaru.

Máme samozřejmě také stručnější a ještě možná kurióznější hlášení škodní události, kterou jsme ale samozřejmě plnit nemohli. Klientka nám událost popsala takto stručně:

Do trezoru vnikla myš a rozkousala část hotovosti“.

Pojištění vozidel

Asi každý si zná postavu pana doktora v podání Rudolfa Hrušínského z komedie Vesničko má středisková a hlášku: „Vy jste se zase kochal, pane doktore!“. Scénu jako vystřiženou z tohoto filmu zažil klient Kooperativy. Špatně zabrzdil své vozidlo a to se z mírného kopce rozjelo. Snažil se ho zastavit, ale na mokré vozovce uklouzl a vozidlo na něho najelo, takže zůstal zaklíněn pod přední částí. Bohužel dopadl hůře než náš filmový hrdina a poranil si obě dolní končetiny.

Poměrně zajímavý je také případ, kdy operátor Kooperativy na Call centru  přijal hovor klienta, který ohlašoval pojistnou událost – dopravní nehodu, při které narazil do domu. Po krátké diskuzi, kdy klient popsal místo nehody, ho operátor požádal o chvilku strpení. Poté jen v pantoflích vyšel před budovu Call centra a přímo klientovi přinesl všechny potřebné formuláře a pomohl mu s jejich vyplněním…řidič totiž naboural do budovy, ve které sídlí Call centrum Kooperativy.    

Některá stručná hlášení, která také zaznamenali v Kooperativě:

Při návštěvě si pan Novák hrál s naším psem, který ho kousl do šourku.

 

Při návštěvě našich známých došlo v nestřežené okamžiku k vyndání stomatologické náhrady z nádobky k tomu určené a k jejímu odhození do toalety.

 

Pes Ferda vnikl na sousedovu zahradu, zakousl jednu slepici a druhou nakousl.

 

Poškozený si k nám na návštěvu přinesl svou kočku. V nestřeženém okamžiku vnikl do domu náš pes, kočku napadl, zlomil jí vaz a utekl s ní neznámo kam.

Kooperativa

 

Share/Bookmark

Zdroj: Kooperativa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články