Jak se zbavit nevýhodných pojistných smluv

3.4.2009
Pojistný trh
Ve velmi zajímavých praktikách pokračuje První česko-slovenská pojišťovna (dnes má název Rapid life životní pojišťovna.) Evidentně se snaží doběhnout klienty, kteří uzavírali své pojistky před více lety za výhodných podmínek (vysoká garantovaná úroková míra) a pojišťovna tyto podmínky dnes nedokáže plnit.
Reagujete na komentář
seriózní, 6. 4. 2009
Klienti títo pojišťovny musí být vážně exoti
Klienti títo pojišťovny musí být vážně exoti. Na trhu je hromada prověřených značek a oni si zvolí RL. Dobře jim tak.
Klienti títo pojišťovny musí být vážně exoti
Klienti títo pojišťovny musí být vážně exoti. Na trhu je hromada prověřených značek a oni si zvolí RL. Dobře jim tak.