Funkci 1. viceprezidenta bude zastávat Zbigniew Macura (Allianz Partners), 2. viceprezidentem se stal Jan Procházka (Europ Assistance), a prezidium doplňuje ještě člen Petr Skok (Euro-Center Holding SE). ČAAS sdružuje nejvýznamnější asistenční společnosti působící v ČR, které každoročně pomáhají tisícům lidí s nepojízdnými automobily, zdravotními komplikacemi v zahraničí nebo opravami spotřebičů v domácnostech.
„Ať už se jedná o porouchané auto, zdravotní komplikace nebo jiné nepříjemnosti, asistenční služby jsou tu, aby lidem pomohly. Naší snahou je zajistit, aby veřejnost měla lepší povědomí o tom, že tyto služby jsou často součástí jejich pojištění a mohou jim výrazně ulehčit v těžkých situacích. V budoucnu se budeme zaměřovat na to, aby pomoc byla rychlá, efektivní a dostupná, a to nejen v oblasti cestování, ale také v dalších oblastech, jako je zdravotní, právní či domácí asistence,“ uvedl prezident ČAAS a generální ředitel a předseda představenstva členské společnosti Global Assistance Marek Jaroš.
Mohlo by vás zajímat: Josef Lukášek: Češi jsou zvyklí na garance. Pojišťovny čeká osvěta
Pro veřejnost je dosud málo známé, že členové ČAAS spolupracují s Ministerstvem zahraničních věcí při repatriacích psychicky nemocných občanů ČR zpět do vlasti. Tyto transporty jsou organizačně velmi náročné. V loňském roce zajistila ČAAS šest takových repatriací a letos už také šest. Členové asociace se rovněž podílejí na úspěšných projektech, jako je Nehodové centrum pojišťoven (NCP) a Linka pomoci řidičům 1224 (LPŘ).
„Jako hlavní cíl vidím rozvoj strategických spoluprací, jakými jsou například Ministerstvo zahraničních věcí, ŘSD, ČKP a ČAP. Zaměříme se hlavně na rychlost a kvalitu poskytování asistenčních služeb, aby tyto ukazatele i nadále zůstaly na velmi vysoké hodnotě a byli jsme vždy a za všech okolností připraveni se postarat o naše klienty, kteří potřebují pomoc. Za velkou výzvu osobně považují zvýšení povědomí, prestiže a důležitosti asistenčních služeb, což se teď mimochodem ukázalo právě při povodních. Právě my v asistenčních službách jsme tím prvním kontaktem, na který lidé spoléhají, když potřebují pomoc,“ pokračoval Marek Jaroš.
Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2023 v Česku dle oPojištění.cz
Projekt NCP umožňuje motoristům využít předplacené asistenční služby od pojišťovny i v případech, kdy si sami nemohou zavolat odtah, například kvůli zranění při nehodě. Zároveň usnadňuje práci policie v komplikovaných situacích a zaručuje vysokou kvalitu služeb s krátkými dojezdovými časy na všech typech pozemních komunikací v ČR, včetně dálnic.
Projekt LPŘ poskytuje nejrychlejší přístup k asistenčním službám v případě nepojízdného vozidla na silnicích v ČR, ať už jde o nehodu nebo technickou poruchu. Na obou projektech se podílejí členové ČAAS, kteří poskytují motoristickou asistenci a zavázali se dodržovat vysoké standardy poskytovaných služeb.
Komentáře
Přidat komentář