Příprava podkladů pro novou pojistnou smlouvu byla v porovnání se samotným sjednáním časově náročná z důvodu posouzení a zohlednění veškerých rizik spojených s provozem, respektive budovou, majetkem a uměleckým souborem Národního divadla. „K vypracování nabídky jsme přistoupili se zodpovědností sobě vlastní, jež je nedílnou součástí etického kodexu Generali. Každá společnost je hrdá na klienty, kteří jí v očích široké veřejnosti dodávají na prestiži. Národní divadlo takovým klientem bezesporu je“, řekl Ing. Petr Kopecký, člen představenstva a generální ředitel Generali Pojišťovna a.s.
Nabídka pojištění byla v rámci proběhnuvšího jednacího řízení s uveřejněním vyhodnocena jako nejvhodnější ze všech předložených, čímž plynule navázala na dlouholetou dobrou spolupráci obou subjektů. Předcházející pojistná smlouva Národního divadla byla sjednána právě u Generali s platností do 31. prosince 2009.
Nově uzavřená smlouva je v mnoha ohledech unikátní, například v rámci majetku je část pojištění sjednána s působností na území celého světa včetně Kanady a USA. „Národní divadlo je z historického hlediska finančně neocenitelné, jeho hodnota je pro mě, jako pro Čecha, nevyčíslitelná,“ uvedl PhDr. Ondřej Černý, ředitel Národního divadla, a dodal: „Jsem velice rád, že jsme v Generali našli partnera, který je schopen poskytnout ucelené pojištění rizik adekvátní významu a poli působnosti Národního divadla“.
Generali

Komentáře
Přidat komentář