Vzhledem k tomu, že pojišťovny většinou přijdou do kontaktu s klientem jednou nebo nanejvýš dvakrát do roka, musí se na to předem připravit. To se týká především slev za věrnost. Pojišťovny musí dobře zvážit, jak vysoký je přínos těchto slev a zda se poskytují správně.
Navzdory obecně zažitým zkušenostem průzkum zjistil, že v mnoha evropských zemích lze ovlivnit retenci zákazníků. Klienti však na to mají jiný názor: domnívají se, že pojišťovny se jen velmi málo snaží o to, aby si zachovali přízeň klienta: 52 % evropských zákazníků, kteří změnili pojišťovnu, mělo podle výzkumu pocit, že bývalá pojišťovna nevyvinula žádné úsilí pro to, aby si je i dál udržela.
Dalších 30 % se domnívá, že taková snaha byla jen minimální nebo jen zcela formální.
Více než polovina oslovených evropských zákazníků se v rámci výzkumu svěřila, že by byli ochotni přistoupit na další prodloužení smlouvy v případě, že by s nimi pojišťovna prodiskutovala jejich požadavky a potřeby.
A závěrem ještě jedno číslo: 49 % evropských zákazníků uvedlo, že by dali přednost nakoupit různé pojistné produkty u jedné jediné pojišťovny.
Komentáře
Přidat komentář