Klienti tuto pomoc nejvíce využívají v případě, že v domácnosti dojde k technické závadě či havárii, např. se rozbijí okna, začnou potíže s elektroinstalací nebo praskne vodovodní potrubí, ucpe se odpad, porouchá plynový spotřebič, poškodí omítka v důsledku vytopení. To všechno jsou případy, které operativně řeší za pojištěného asistenční služba, stejně jako mu pomůže otevřít dveře, když ztratí klíče. Prostě jedná se o pomoc, která si žádá zásah řemeslníka či jiného odborníka.
Základem pro domácí asistenci je síť profesních specialistů, kteří jsou schopni kvalitně a rychle reagovat na potřeby klienta. Dodavatelé programu zaručují všem klientům Generali standardní kvalitu a cenu odvedené práce, vstřícný a otevřený přístup a pořádek při výkonu práce. U základních 6 profesí je garantován příjezd do 60 minut kdekoliv v České republice. Asistenční služby Generali může klient využít v nouzové situaci, ale například lze i pro zcela běžnou údržbu domácnosti, jako je vymalování bytu.
Součástí služby bývá i pomoc v případech, že v důsledku požáru, vyloupení, vytopení nebo výbuchu je byt neobyvatelný a pojištěný nemá možnost alternativního bydlení. Potom ho asistenční služba ubytuje v hotelu nebo v náhradním bytě, zorganizuje převoz a uskladnění mobiliáře pojištěného a po opravě poškozeného bytu nábytek přiveze zpět do místa bydliště.
V rámci domácí asistence jsou klientům dále k dispozici informační služby. Na telefonním čísle pro domácí asistenci poskytne Generali Assistance následující informace:
* informace o dostupnosti a službách řemeslníků
* kontakty na odhadce nemovitostí
* adresy a kontakt na lékařskou pohotovost
* informace o útulcích pro zvířata
Do sítě partnerů patří přes 1500 řemeslníků ve více než 20 odbornostech. Nejvyužívanější službou domácí asistence Generali Assistance je pomoc instalatéra, který je volán k 53% asistenčních zásahů, elektrikář k 16%, zámečník k 10% a sklenář k 5% ze všech zásahů.
Na specializované asistenční lince Generali Assistance je celkem pro klienty Generali měsíčně zaznamenáno přes 1 800 volání a vyřešeno na 700 asistenčních zásahů pomoci klientům v rámci lékařské, automobilové, cestovní a domácí asistence.
Zdroj: Generali
Komentáře
Přidat komentář