Mezi nejvíce ohrožené účastníky silničního provozu patří bohužel děti. „ČPP se ale snaží bezpečnost malých pasažérů co nejvíce zvýšit a podporuje nejrůznější projekty, které toho mohou dosáhnout. Například v rámci naší poslední kampaně jsme ke smlouvě povinného ručení nabídli zdarma úrazové pojištění pro dítě v autosedačce a navíc také pojištění samotné autosedačky proti krádeži. Do této kategorie patří i spotřebitelská soutěž pod názvem Vyhraj dětskou autosedačku,“ objasnil vedoucí produktového marketingu Igor Rolínek. Klienti mohli vyhrát celkem 90 dětských autosedaček Chicco Neptune v celkové hodnotě bezmála 180 tisíc korun.
Cílem soutěže bylo co nejpřesněji tipnout celkový počet pojištěných dětí s platnou pojistnou smlouvou investičního životního pojištění Štístko u ČPP k 20. lednu 2014. Správným tipem byla hodnota 1 308 pojištěných dětí. Nejúspěšnější tipující byl pan Tomáš P. z Benešova u Prahy. Dětskou autosedačku obdrží i dalších 89 nejlepších tipujících. Slavnostní předání cen se uskuteční v nejbližších dnech na regionálních ředitelstvích a pobočkách ČPP po celé ČR.
Spotřebitelská soutěž pobíhala od 5. prosince 2013 do 31. ledna 2014. V průběhu února proběhlo její vyhodnocení a následovaly telefonáty výhercům. „Velmi nás potěšil velký zájem klientů o účast v soutěži. Výhercům gratulujeme a ostatním účastníkům přejeme mnoho štěstí v našich dalších soutěžích,“ uvedl Rolínek. „Tyto akce jsou příležitostí, jak zároveň můžeme našim klientům poděkovat za jejich přízeň,“ doplnil.
Komentáře
Přidat komentář