Mail, web, aplikace
Při spuštění nabídky pojištění dle ujetých kilometrů v roce 2016 měli klienti základní možnost, jak dodat stav tachometru vozidla. Nafotit a zaslat na e-mail pojišťovně. Tento postup bohužel nebyl automatizovaný, e-mail musel zpracovat zaměstnanec pojišťovny, a teprve následně s ním mohla pojišťovna dál pracovat.
V roce 2020 došlo k výraznému zjednodušení celého procesu. Pillow pojišťovna od samého počátku přišla s automatizovaným procesem, který vše zrychlil a ulehčil práci klientům, poradcům i pojišťovně. Se vstupem na trh totiž spustila Pillow také svou aplikaci. Jednou z jejích nejvyužívanějších funkcí je právě focení tachometru a vozidla, kdy se fotografie rovnou odešlou do pojišťovny, kde jsou automaticky zpracovány.
Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2022 v Česku dle oPojištění.cz
Díky této automatizaci je možné zrychlit a zjednodušit celý výroční proces. Místo vyžadování fotografie dva až tři měsíce před samotným výročím je klient požádán o dodání 2 týdny před výročím. Kdykoliv během 14 dnů může nafotit tachometr, odeslat stav pojišťovně a do 5 sekund obdrží vyúčtování uplynulého roku a cenu na další rok. Během 5 sekund stihnou servery Pillow pojišťovny prověřit kvalitu fotografie, správnost uvedeného nájezdu, spočítají skutečně ujeté kilometry, vypočítají případný přeplatek a výši pojistného na další rok. Vše vloží do výročního dopisu a pošlou na e-mail klienta včetně QR kódu. Klient tak může obratem zaplatit další rok a má vše vyřízeno.
Oblíbenost Pillow aplikace roste
O snadnosti celého procesu dodání stavu kilometrů svědčí autentické recenze klientů Pillow pojišťovny, kteří aplikaci ocenili v App Store hodnocením 4,7 a na Google Play 4,4. Několik příkladů:
- Jednoduchá Vše vyřízeno do pěti minut z místa bydliště. (Radek)
- Aplikace funguje bez problémů, nahrání km taky během chvilky. Dobré jsou i připomínky, které si uživatel může nastavit podle sebe. (Josef)
- Perfektní aplikace, kterou při troše pozornosti zvládne i starší člověk. (Marie)
- Aplikace je výborná. V tomto pojišťovna Pillow předčí ostatní pojišťovny. Je přehledná a rychle se v ní člověk orientuje. (Stanislav)
- Naprosto famózní aplikace, funguje skvěle, super přehled o mých pojistkách. (Břetislav)
- Za mě opravdu velký krok dopředu v inovacích pojištění aut. Sám si vše nafotím a nikam nemusím. (Lukáš)
Mohlo by vás zajímat: 2Q 2023: Lloyd´s má zisk před zdaněním 3,9 mld. £. Daří se i Prudential plc
A kdy naopak klienti vyjádřili nespokojenost s mobilní aplikací při focení (ať již tachometru nebo celého vozidla)? Je to povinnost mít zapnuté polohové služby při focení vozidla a tachometru. I to má ale svůj dobrý důvod. Díky těmto údajům v kombinaci s jinými daty je možné odhalit podvodníky snažící se fotografie upravit a pro všechny poctivé klienty je pak možné udržet výhodnou cenu. Klienti ale nemusí mít strach o své soukromí, polohu aplikace využívá skutečně jen při focení a jindy ji mohou mít vypnutou.
Jana Ondráková
Pillow pojišťovna
Komentáře
Přidat komentář