Hlášení kilometrů pojišťovně? Nic složitého za tím nehledejte


			Hlášení kilometrů pojišťovně? Nic složitého za tím nehledejte
4.10.2023 Produkty, Pojistný trh

Je to již pár let, co na trh vstoupilo nájezdové pojištění vozidel. Na počátku se setkalo s nedůvěrou ohledně složitosti předávání stavu ujetých kilometrů pojišťovně. Touha ušetřit ale byla silnější a klienti nakonec zjistili, že povinnost sdělení stavu tachometru je stejně jednoduchá jako udělat selfie.

Mail, web, aplikace

Při spuštění nabídky pojištění dle ujetých kilometrů v roce 2016 měli klienti základní možnost, jak dodat stav tachometru vozidla. Nafotit a zaslat na e-mail pojišťovně. Tento postup bohužel nebyl automatizovaný, e-mail musel zpracovat zaměstnanec pojišťovny, a teprve následně s ním mohla pojišťovna dál pracovat.

V roce 2020 došlo k výraznému zjednodušení celého procesu. Pillow pojišťovna od samého počátku přišla s automatizovaným procesem, který vše zrychlil a ulehčil práci klientům, poradcům i pojišťovně. Se vstupem na trh totiž spustila Pillow také svou aplikaci. Jednou z jejích nejvyužívanějších funkcí je právě focení tachometru a vozidla, kdy se fotografie rovnou odešlou do pojišťovny, kde jsou automaticky zpracovány.


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2022 v Česku dle oPojištění.cz


Díky této automatizaci je možné zrychlit a zjednodušit celý výroční proces. Místo vyžadování fotografie dva až tři měsíce před samotným výročím je klient požádán o dodání 2 týdny před výročím. Kdykoliv během 14 dnů může nafotit tachometr, odeslat stav pojišťovně a do 5 sekund obdrží vyúčtování uplynulého roku a cenu na další rok. Během 5 sekund stihnou servery Pillow pojišťovny prověřit kvalitu fotografie, správnost uvedeného nájezdu, spočítají skutečně ujeté kilometry, vypočítají případný přeplatek a výši pojistného na další rok. Vše vloží do výročního dopisu a pošlou na e-mail klienta včetně QR kódu. Klient tak může obratem zaplatit další rok a má vše vyřízeno.

Oblíbenost Pillow aplikace roste

O snadnosti celého procesu dodání stavu kilometrů svědčí autentické recenze klientů Pillow pojišťovny, kteří aplikaci ocenili v App Store hodnocením 4,7 a na Google Play 4,4. Několik příkladů:

  • Jednoduchá Vše vyřízeno do pěti minut z místa bydliště. (Radek)
  • Aplikace funguje bez problémů, nahrání km taky během chvilky. Dobré jsou i připomínky, které si uživatel může nastavit podle sebe. (Josef)
  • Perfektní aplikace, kterou při troše pozornosti zvládne i starší člověk. (Marie)
  • Aplikace je výborná. V tomto pojišťovna Pillow předčí ostatní pojišťovny. Je přehledná a rychle se v ní člověk orientuje. (Stanislav)
  • Naprosto famózní aplikace, funguje skvěle, super přehled o mých pojistkách. (Břetislav)
  • Za mě opravdu velký krok dopředu v inovacích pojištění aut. Sám si vše nafotím a nikam nemusím. (Lukáš)

Mohlo by vás zajímat: 2Q 2023:  Lloyd´s má zisk před zdaněním 3,9 mld. £. Daří se i Prudential plc


A kdy naopak klienti vyjádřili nespokojenost s mobilní aplikací při focení (ať již tachometru nebo celého vozidla)? Je to povinnost mít zapnuté polohové služby při focení vozidla a tachometru. I to má ale svůj dobrý důvod. Díky těmto údajům v kombinaci s jinými daty je možné odhalit podvodníky snažící se fotografie upravit a pro všechny poctivé klienty je pak možné udržet výhodnou cenu. Klienti ale nemusí mít strach o své soukromí, polohu aplikace využívá skutečně jen při focení a jindy ji mohou mít vypnutou.

Jana Ondráková
Pillow pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články