Kvalita životního pojištění z pohledu klienta je aktuální téma

29.9.2014
Produkty
Životní pojištění je jako klíčový nástroj dlouhodobého finančního zabezpečení každého z nás v České republice stále nedoceněné. Například průměrné pojistné na hlavu je v ČR zhruba třikrát nižší než v Německu nebo Rakousku, a má tak schopnost růst i rychleji než hrubý domácí produkt. Tento potenciál je však ohrožen kvalitou prodeje a následného servisu zákazníkům.
Reagujete na komentář
Jiří Hrabovský, 9. 10. 2014
Pár slov k článku
Hned první věta článku mne poněkud "dojala" - že by bylo životní pojištění jeden z klíčových nástrojů finančního zabezpečení každého z nás? O tom silně pochybuji.
Další úsměvná" informace v prvním odstavci - a to, že pojistné na hlavu u životního pojištění je v ČR zhruba 3x nižší, než v Německu či Rakousku. Bodejť by nebylo, srovnejte si příjmy v ČR s příjmy v Německu a Rakousku.
Co se týká odbornosti poradce - pokud se bude pojištění prodávat na poštách nebo přes MLM, které naučí obchodního zástupce prodávat KŽP či IŽP a mazej mezi klienty - tak to bude s odborností "pojišťováků" stále mizerné.
Souhlasím naopak s argumentem, že obchodní zástupce (nebo spíše "obchodní zástupce") často v návrhu pojištění nezohlední potřeby klienta, ale naopak potřeby svoje - tedy výši své provize. Bohužel je to pořád problém.
Jelikož délka příspěvku je omezená na 1000 znaků, tak budu pokračov
Pár slov k článku
Hned první věta článku mne poněkud "dojala" - že by bylo životní pojištění jeden z klíčových nástrojů finančního zabezpečení každého z nás? O tom silně pochybuji.
Další úsměvná" informace v prvním odstavci - a to, že pojistné na hlavu u životního pojištění je v ČR zhruba 3x nižší, než v Německu či Rakousku. Bodejť by nebylo, srovnejte si příjmy v ČR s příjmy v Německu a Rakousku.
Co se týká odbornosti poradce - pokud se bude pojištění prodávat na poštách nebo přes MLM, které naučí obchodního zástupce prodávat KŽP či IŽP a mazej mezi klienty - tak to bude s odborností "pojišťováků" stále mizerné.
Souhlasím naopak s argumentem, že obchodní zástupce (nebo spíše "obchodní zástupce") často v návrhu pojištění nezohlední potřeby klienta, ale naopak potřeby svoje - tedy výši své provize. Bohužel je to pořád problém.
Jelikož délka příspěvku je omezená na 1000 znaků, tak budu pokračov