Pojišťovny se snaží dát úrazovému pojištění sex-appeal
31.10.2011
Produkty
Pojišťovny velmi dobře vědí, že úrazové pojištění je ve středu pozornosti finančních poradců. Vždyť pojištění trvalých následků úrazu patří k nejčastěji sjednávaným produktům. Je proto pochopitelné, že pojišťovny aktivně hledají nejrůznější způsoby, jak své produkty odlišit a udělat je co nejvíce „sexy“.
Reagujete na komentář
suchy, 2. 11. 2011
"Špatná" vers. "dobrá" pojišťovna
Dovolím si poněkud nesouhlasit s panem analytikem společnosti Partners.
"Špatná" pojišťovna podle mého názoru neuvádí ohodnovací tabulky na internetu veřejně, "dobrá pojišťovna" nemá co skrývat a ohodnocovací tabulky TN má volně přístupné na internetu...
Možná by bylo zajímavé zanalyzovat, kterépak pojišťovny to jsou, co skrývají veřejnosti své ohodnocovací tabulky ?
Žeby třebas hlavně ty, které makléřům a finančním poradcům nabízejí nejlepší provize z prodeje těchto produktů ? ale fuj, co mne to napadá...
"Špatná" vers. "dobrá" pojišťovna
Dovolím si poněkud nesouhlasit s panem analytikem společnosti Partners.
"Špatná" pojišťovna podle mého názoru neuvádí ohodnovací tabulky na internetu veřejně, "dobrá pojišťovna" nemá co skrývat a ohodnocovací tabulky TN má volně přístupné na internetu...
Možná by bylo zajímavé zanalyzovat, kterépak pojišťovny to jsou, co skrývají veřejnosti své ohodnocovací tabulky ?
Žeby třebas hlavně ty, které makléřům a finančním poradcům nabízejí nejlepší provize z prodeje těchto produktů ? ale fuj, co mne to napadá...