S-PEDELEC: Tato pravidla pro provoz platí v Německu, Rakousku a ve Švýcarsku

Jsou elektrokola S-pedelec další velkou novinkou na trhu s jízdními elektrokoly? Je to docela dobře možné, pokud se podíváte na údaje o prodeji rychlých elektrokol v různých evropských zemích. Například Švýcarsko a Belgie hlásí silný růst prodeje. Tento trend bude pravděpodobně následovat i v dalších regionech. Existuje však jedna překážka: V mnoha zemích stále platí přísné předpisy, které by mohly koupi elektrokola typu S-pedelec znevýhodnit.
Reagujete na komentář
Jakub Ditrich ekolo.cz, 5. 6. 2024
vy jste zase objevili Ameriku.
Všechna tzv. Rychlá elektrokola ve všech státech EU spadají do kategorie L1e-B, tedy moped.
Neexistují žádné různé legislativní pohledy, všude v EU je to stejné, CH také harmonizuje Nařízení 168/2013.
V Německu jsou prodeje okolo 0,5% a nerostou, obecně je tato kategorie nesmysl. Jediná země v EU má speciální pravidla a dotační programy ve městech.
V ČR se žádná homologovaná "rychlá elektrokola" neprodávají ani nepoužívají.
vy jste zase objevili Ameriku.
Všechna tzv. Rychlá elektrokola ve všech státech EU spadají do kategorie L1e-B, tedy moped.
Neexistují žádné různé legislativní pohledy, všude v EU je to stejné, CH také harmonizuje Nařízení 168/2013.
V Německu jsou prodeje okolo 0,5% a nerostou, obecně je tato kategorie nesmysl. Jediná země v EU má speciální pravidla a dotační programy ve městech.
V ČR se žádná homologovaná "rychlá elektrokola" neprodávají ani nepoužívají.