Nová segmentace zákazníků Triglav pojišťovny přinese levnější povinné ručení řidičům ve věkových skupinách, u kterých je nižší pravděpodobnost způsobení dopravní nehody. Zvýhodněni tak budou klienti starší 35 let. Segmentace koresponduje se statistikami organizace BESIP, podle kterých mladí řidiči ve věku mezi 18 a 34 lety způsobují 52 % ze všech dopravních nehod na tuzemských silnicích.
„Přistoupit k segmentaci jsme se rozhodli především proto, abychom odměnili slušné řidiče. Pro pojišťovnu znamená tato skupina nejmenší riziko, proto jí nově nabídneme extra výhodné podmínky,“ uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Přicházíme na trh s mimořádně atraktivní nabídkou, a to jak z hlediska ceny, tak kvality,“ doplnil Baný.
V rámci segmentace budou zvýhodněny regiony s nižší intenzitou provozu. Triglav pojišťovna tak nabídne výhodnější povinné ručení klientům s místem bydliště v obci, jejíž počet obyvatel nepřekračuje 30 tisíc. Právě v méně obydlených obcích je totiž registrováno nižší množství způsobených dopravních nehod.
Podmínky našeho povinného ručení budou patřit k nejvýhodnějším na trhu. Segmentací řidičů cílíme na nejzajímavější skupiny zákazníků. Pevně věřím, že se nám je podaří naší novou nabídkou oslovit,“ doplnil Pavel Zavadil, produktový manažer Triglav pojišťovny.
Komentáře
Přidat komentář