Kampaň Penzijního fondu České pojišťovny s virtuálním strojem času je zaměřena zejména na mladší lidi, kteří se rádi baví a orientují se ve světě internetu. Na stránkách ready4future.cz na ně čeká morfovací program, který jim jejich fotografii graficky upraví až do věku 70 let. „Cílem projektu je zábavnou formou ukázat mladým lidem, že mladý nezůstane nikdo a že je velmi důležité začít se připravovat na budoucnost co nejdříve,“ řekl Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing PFČP. „Stránky jsou velmi populární, do začátku května je navštívilo již více než 36 000 návštěvníků, kteří do systému vložili a zmorfovali téměř sedm tisíc fotografií,“ dodal Libor Pergl.
Internetová stránka ready4future.cz umožňuje nejen vyzkoušet si, jak se změní naše podoba ve stáří, ale pro zájemce je zde také k dispozici kalkulačka, která názorně spočítá, kolik je možné naspořit na stáří s PFČP při různých měsíčních úložkách. Od května, kdy byly stránky uvedeny do provozu, již mají na svém kontě více než 380 000 zhlédnutí, což svědčí o jejich značné popularitě. Spuštění a provoz microsite doprovází direct mailing, bannery a umístění hypertextových odkazů na souvisejících webech.
PF ČP
Komentáře
Přidat komentář