„V loňském roce se nám podařilo vyřídit rekordní počet pojistných událostí. Oproti 49 tisícům v roce 2007 jich naši likvidátoři zvládli zpracovat 60 tisíc. Dle našich statistik jsou nejčastějšími úrazy řezné rány, podvrtnutí kotníku a různé úrazy rukou a prstů u ruky,“ říká Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktůPojišťovny České spořitelny.
Na pojistném za škodní pojistné událostivyplatila Pojišťovna České spořitelny o 34 % více než v roce 2007. Kromě počtu pojistných událostí totiž roste průměrná částka denního odškodného, na kterou jsou klienti pojištěni. Zkracuje se však i doba nutná pro výplatu pojistného plnění. Průměrná doba od nahlášení pojistné události klientem do výplaty pojistného plnění dnes činí u Pojišťovny České spořitelny necelých 15 dnů. To je daleko méně než zákonem stanovená lhůta tří měsíců.
V posledních letech zaznamenává Pojišťovna České spořitelny také rostoucí počet případů, kdy se lidé snaží získat plnění v rámci životního pojištění neoprávněně. „Především díky investicím do dokonalejšího softwarového vybavení a zkušenostem našich zaměstnanců z předchozích let, se nám daří odhalovat stále více podvodných událostí,“ říká Petr Procházka.
PČS
Komentáře
Přidat komentář