Postavení pojišťoven: Česká podnikatelská pojišťovna


			Postavení pojišťoven: Česká podnikatelská pojišťovna
20.8.2010 Pojistný trh

Česká podnikatelská pojišťovna již v 1. čtvrtletí klesla ze 7. na 8. místo v pořadí pojišťoven s největším podílem na trhu (5. místo v NŽP a 10. místo v ŽP), když si pohoršila oproti roku 2009 o jedno místo v ŽP (v NŽP drží pořadí). Soustředí se na pojištění vozidel, kde je v POV již od roku 2008 trvale posilující „trojkou“ trhu. Zajímavostí je disproporce mezi POV a HAV, kdy podíl na trhu v POV (12,5 %) neodpovídá podílu v HAV (4,9 %).

Příčinnou je pravděpodobně struktura kmene POV, která neumožňuje zároveň nabízet HAV (v kmeni jsou silně zastoupeny starší a levnější vozidla). ČPP je univerzální pojišťovnou s orientací na NŽP. Je členem skupiny VIG. Pojišťovna provedla změnu v 1. čtvrtletí na pozici předsedy představenstva a generálního ředitele, kde Jakuba Strnada (odcházejícího do Allianz) vystřídal Jaroslav Besperát.

ČPP uvedla na trh ve 2. čtvrtletí nový produkt – pojištění právní ochrany. ČPP se pokusila zkvalitnit služby svým klientům nabídkou „Internetového pojišťovnictví“ pod názvem MojeČPP. Je možné provádět jednoduché úkony na pojistných smlouvách, sledovat stav škody a zasílat potřebné dokumenty. To vše je doplněno možností sjednávat vybraná pojištění on-line. Tyto služby již dříve nabízely i jiné pojišťovny. V případě ČPP je novinkou jejich integrace do jedné aplikace přístupné pomocí kódu a hesla.

Podobně jako ostatní pojišťovny poskytující především pojištění motorových vozidel se i ČPP orientovala na další zintenzívnění boje proti pojistným podvodům.

Zítra čtěte: Postavení pojišťoven: Česká pojišťovna

 

 

Share/Bookmark

Zdroj: NESS Czech s.r.o.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články